Požiar motora 25.12.1997 http://vtedy.tasr.sk/zoom/293272/view
Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | Ikarus 435.18 | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||||
VIN: | TRA435V4CS1SK0113 | ||||||||||||||||||||
Číslo motora: | D0826LUH10 1730755817181 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAC 14-15
BA-725HU BA-733HU (od 2017) | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1995 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.4.1996 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 5 611 213 Sk | ||||||||||||||||||||
Depo: | Petržalka
Krasňany (depozitár HV) Trnávka (od 2017) | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | 68 | ||||||||||||||||||||
Nehody: | Požiar v motorovej časti na zastávke Nový most na linke 90 (25.12.1997) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100
BUSE BS 110 (140 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (28 × 19 px) BUSE BS 120 | ||||||||||||||||||||
Charakteristické znaky: | Zelené fólie na čelnom skle.
Zelené osvetlenie v prednej časti vozidla. | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | V 6 - 11/2011 slúžil len ako záloha v prípade nedostatku vozidiel.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky v roku 2011 zachované pre zbierku historických autobusov. Autobus bol opätovne sprevádzkovaný pri príležitosti osláv 130 rokov bratislavskej MHD v septembri 2025. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
N/A
Nemám problém, ak sa spraví riadna oprava ako pri 6505, alebo 275.
Netvrdím, že to má trvať tak dlho, lebo dodávateľská oprava s presnými podmienkami dokáže robiť divy (napr. 008 v Chomutove je krásne týmto spôsobom urobená - chýb som pri jazde ňou našiel minimum), no zároveň nie sme tak bohaté mesto, ktoré si môže na hodnotných vozidlách dovoliť robiť lacné a zbytočné opravy do provizórneho stavu "aby niečo bolo".
Možno to nie je úplne populárny názor, no uznávam kvalitu, nie kvantitu v tejto kategórii. Verím (možno naivne), že ak by boli peniaze, aj personál, tak sa robia vozidlá naozaj na 100% a azda aj na vlastné kapacity dielní.