7607+7608 bola posledná stará súprava T3M v premávke.
Oficiálny vyraďovací protokol je z roku 1995, kedy električka 7607 prišla o technický preukaz.
Predpokladám, že dôvodom sivého náteru by mohol byť aj to, že vozeň bol cca od konca roku 1994 odstavený, 7608 sa zapriahla za 7602/II a na 7607 sa mala vykonať prehliadka. Pokiaľ viem k pokynu na vyradenie došlo buď v priebehu, alebo po nej. V tom čase už ale boli odstavené všetky ostatné pôvodné T3M, aj 7610/II a jedinou jazdiacou súpravou v premávke bola 7602/II+7608.
Oficiálny vyraďovací protokol je z roku 1995, kedy električka 7607 prišla o technický preukaz.
Predpokladám, že dôvodom sivého náteru by mohol byť aj to, že vozeň bol cca od konca roku 1994 odstavený, 7608 sa zapriahla za 7602/II a na 7607 sa mala vykonať prehliadka. Pokiaľ viem k pokynu na vyradenie došlo buď v priebehu, alebo po nej. V tom čase už ale boli odstavené všetky ostatné pôvodné T3M, aj 7610/II a jedinou jazdiacou súpravou v premávke bola 7602/II+7608.
)
Andrej
https://flic.kr/p/2m6ckvs
https://flic.kr/p/2m66YCM
Velmi ma mrzi ze su tie videa take kratke a celkovo na dost nizkej urovni, ale vtedy som mal len 10 rokov, cize povazujem za uspech ze vobec mam nejake fotky z tej doby na ktorej je zobrazene cele vozidlo
Ja som pred 10 rokmi videl aj nejake video 7726 z poslednych mesiacov premavky, vtedy bola v strasnom stave. To video bohuzial uz neviem najst, ale to rezonovanie bolo pocut aj z ulice, okolo 10 sekund v tomto videu:
https://flic.kr/p/2m6ab7f
ADD historicke vozidla: nechcem vam nic brat, aj podla tychto komentarov je zrejme ze aj ja som perfekcionista, a mam vasen pre temu T3, ale podla mna v Bratislave nema cenu zachovanie dalsej elektricky s dizajnom od Kardausa pokial nema polpantograf. To je dost odlisny prvok ktory navyse bol celkom vzacny, ak chceme aby HV malo nejaky vyznam aj pre tych ktori sa do problematiky T3 vobec nevyznaju, tak nemozeme im prezentovat len vozidla ktore okrem detailov ako okna, krabice na streche, atd vyzeraju takmer identicky. V Prahe to este akceptujem, kedze oni pokial viem nikdy nemali ziadne T3 s polpantografmi okrem #5521, takze nie je nic odlisne co mohli zachovat, ale podla mna potencial na dalsie historicke T3/K2 konci u nas s 7733+34 v stave po nainstalovani polpantografov v lete 2005, a 7085 ako specialny voz.