Reakcia na: LubomirM #1:
Ja ako pamätník a človek, ktorý má spolu s jedným bývalým pracovníkom vozovne Krasňany zásadnú zásluhu na zachovaní súpravy 7602/II+7610/II túto informáciu doplním. Voz 7602/II po svojom vzniku jazdil sólo, keďže v tom čase bola 7601 už odstavená. Vtedy jazdili ešte dvojice 7607+08 a 7610/II+09. Po nehode 7607 bola táto vzatá do dielní na opravu a vytvorená súprava 7602/II+7608. A zhruba, keď sa končilo s opravou 7607, bolo rozhodnuté všetky T3M odstaviť a z čerstvo opravenej 7607 sa stal posunovací voz ÚD. Na "koľaji smrti" sa teda ocitli aj posledné dve súpravy vrátane oboch 19-ročných električiek. Keď sme o tom hovorili s vtedajším vedúcim dielní, že sú tam odstavené aj dva relatívne nové vozy, neveril nám, tvrdil, že všetky tyristorky sú z roku 1965. Ale našťastie sa dal presvedčiť, išiel s nami na stojanku a až na mieste, keď sme mu ukázali na detailoch, že ide o rozdielne série, pochopil, že máme pravdu. Tiež bolo jasné, že na JD nemajú perspektívu, preto si ich, spolu s rekonštruovanými T3SU s TV1, zobrali našťastie do Krasňan.
LubomirM
Oficiálny vyraďovací protokol je z roku 1995, kedy električka 7607 prišla o technický preukaz.
Predpokladám, že dôvodom sivého náteru by mohol byť aj to, že vozeň bol cca od konca roku 1994 odstavený, 7608 sa zapriahla za 7602/II a na 7607 sa mala vykonať prehliadka. Pokiaľ viem k pokynu na vyradenie došlo buď v priebehu, alebo po nej. V tom čase už ale boli odstavené všetky ostatné pôvodné T3M, aj 7610/II a jedinou jazdiacou súpravou v premávke bola 7602/II+7608.