7607+7608 bola posledná stará súprava T3M v premávke.
Oficiálny vyraďovací protokol je z roku 1995, kedy električka 7607 prišla o technický preukaz.
Predpokladám, že dôvodom sivého náteru by mohol byť aj to, že vozeň bol cca od konca roku 1994 odstavený, 7608 sa zapriahla za 7602/II a na 7607 sa mala vykonať prehliadka. Pokiaľ viem k pokynu na vyradenie došlo buď v priebehu, alebo po nej. V tom čase už ale boli odstavené všetky ostatné pôvodné T3M, aj 7610/II a jedinou jazdiacou súpravou v premávke bola 7602/II+7608.
Oficiálny vyraďovací protokol je z roku 1995, kedy električka 7607 prišla o technický preukaz.
Predpokladám, že dôvodom sivého náteru by mohol byť aj to, že vozeň bol cca od konca roku 1994 odstavený, 7608 sa zapriahla za 7602/II a na 7607 sa mala vykonať prehliadka. Pokiaľ viem k pokynu na vyradenie došlo buď v priebehu, alebo po nej. V tom čase už ale boli odstavené všetky ostatné pôvodné T3M, aj 7610/II a jedinou jazdiacou súpravou v premávke bola 7602/II+7608.
LubomirM
https://youtu.be/DPE3askUJZA
Pri príjazde do Jurajovho Dvora je za električkou 38 vidno odstavené sólo T3M, so žiarivo červeným zberačom, odstavené za Cola Cao 7801+7802. Bola to 7602/II? Okrem toho za vrakom 8436 tam bola odstavená ešte jedna vyblednutá pôvodná hrubopriečková T3 - pamätáte si, ktorý voz to bol? Lebo pokiaľ viem, 7509 bola pred prelakovaním v inverznom nátere ako 8136, tak premýšľam, ktorá z nich to mohla byť. Je škoda, že z tej koľaje vrakov vo videu nebolo vidno viac.