VozidláAutobusySOR NB 18 City › #1868
Evidenčné číslo:1868       
Typ: SOR NB 18 City
Výrobca: SOR Libchavy, spol. s r. o.
Výrobné číslo: 659
VIN: TK9F8XXNPHLSL5659
Číslo motora: 168270
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-253PS
Rok výroby: 2017
Sprevádzkovanie: 16.9.2017
Nadobúdacia cena: 327 855 €
Vozovňa: Trnávka
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370, BS 370
BUSE BS 210/5, BS 210/4, BS 210/4, BS 210/1, BS 210/1
BUSE BS 310
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení: 26.8.2019 21/6
25.8.2019 39/2
25.8.2019 31/2
24.8.2019 98/5
23.8.2019 98/3
22.8.2019 98/7
21.8.2019 21/51
21.8.2019 70/5
21.8.2019 N70/51
20.8.2019 21/51
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

810zssk2.4.2019 0:31  +1#15 Re:
Reakcia na #14 od Ričard:
Riesenim by bolo otvarat dvere centralne, nie napisat tam aby si ludia zvonku presli k inym dveram. Co je toto za logiku preboha...
Ričard1.4.2019 23:48 #14 Re:
Reakcia na #10 od 810zssk:
Náhodou môžeme byť radi, že pán šotovodič z 1868 sa postaral aspoň o dočasné riešenie.
Jadran1.4.2019 22:31  +1#13 Re:
Reakcia na #12 od Samčo:
V DPB sa nikdy nič nepovažuje za prioritné, všetko ešte vydrží a všetko ešte pojazdí, kým to nezdechne úplne a musia to ťahať Trakkerom do vozovne, prípadne kým od toho nezoberú papiere policajti na hlavnej stanici.

Tak mali reklamovať tie tlačidlá, neboli ani rok v prevádzke keď sa začali hromadne kaziť.
Samčo1.4.2019 21:15 #12 Re:
Reakcia na #2 od Jadran:
Výmena tých tlačidiel je časovo veľmi náročná a pri súčasnom množstve odstavených dlhých SORiek sa to nepovažuje za prioritné.
dupe1.4.2019 14:04 #11 Re:
Reakcia na #10 od 810zssk:
Je to smutne ze stale existuju aj vozidla bez dopytu, vid Karosy, kde nielenze dopyt, ale ani znamenie vodicovi nie je oznacene a dostupne pre cast cestujucich.

Kratky a zrozumitelny oznam upozornuje prioritne cestujucich, ze na zastavke na znamenie maju smolku, ked budu mackat tlacidlo na dverach...

810zssk1.4.2019 13:48  +1#10 Re:
Reakcia na #9 od Jadran:
Samozrejme ze prioritne by vozidla s nefukcnymi tlacidlami nemali byt v premavke, ale mali by byt opravovane. Nicmenej, pokial uz v prevadzke je tak by mala byt uplna samozrejmost otvarat dvere centralne namiesto balkanskych oznamov a znemoznenia nastupu niektorymi dverami. Ked sa pride cestujuca opytat preco su otvorene vsetky dvere, tak jej vodic moze povedat ze preto ze nefunguju tlacidla a druha moznost bola odstavit autobus a vynechat spoj 🙂
Jadran1.4.2019 9:02 #9 Re:
Reakcia na #6 od 810zssk:
Hóóó, prrr. Myslím že zrovna tebe nemusím vysvetľovať, akí sú ľudia "fajnoví" a na čo všetko sú schopní sa sťažovať. Jedna vlastná skúsenosť aj odo mňa - vonku pár stupňov nad nulou, fúkal však nepríjemne silný vietor. Situácia podobná tejto, kĺbová SORka, nebolo vôbec možné obsluhovať zastávky "na dopyt" kvôli inej poruche, vodič otváral dvere centrálne. Zhruba v polovici trasy prišla pani za vodičom a spýtala sa ho, prečo sú na každej zastávke otvorené všetky dvere, keď vystupujú len dvaja tými istými dverami a či si vodič uvedomuje, aký prievan tým vzniká vo vozidle a či to vodič robí naschvál.

Chyba nie je na vodičovej strane. Že sa snaží aspoň takto jazdiť, to sa určite cení, no tento dlhotrvajúci problém s tlačítkami zo strany podniku mal byť už dávno vyriešený, veď sa ..ebú hádam od novoty a v dnešnej dobe je nemysliteľné, aby sa vetralo všetkými dverami na každej zastávke, keď sa vo voze kúri alebo naopak klímuje. Ten dopyt tam nie je pre srandu králikov, tak nech to funguje (a len tak medzi rečou, "dopytovanie" je v zmysle interných predpisov DPB už roky povinné).

Vodiči by mali namiesto výroby takýchto oznamov začať kolektívne chodiť z trate "na poruchu" a namieriť to rovno do dielne, prečo závada dverí, ktorá sa opakuje už piaty krát v knihe, nie je odstránená. Pribudlo by síce ďalších n+1 naštvaných ľudí, ktorým spoj zase vynechal, ale konečne by sa veci pohli nejakým smerom, aby nemuseli byť takéto debilné papiere vylepené všade po busoch. Posledné mesiace sú výpadky (prestoje) v MHD stredom vesmíru, ohromne skúmajú po prevádzkach, kto a prečo a koľkokrát si dovolil vynechať jazdu. Tak nech sa páči, tu je ďalší námet.
Ričard1.4.2019 7:17 #8 Re:
Reakcia na #6 od 810zssk:
Ak si pozrieš dnešný update, uvidíš, že čakáreň na kurz je plná. 😁
810zssk31.3.2019 23:13 #7 Re:
Reakcia na #6 od 810zssk:
* ktoru ma nad krkom 🙂
810zssk31.3.2019 23:13  +1#6 Re:
Reakcia na #5 od Ričard:
Pacient co si tam nalepi toto namiesto toho aby otvaral dvere centralne by mal byt poslany na nejaky specialny kurz pouzivania tej gulatej veci ktoru nad krkom.
Ričard31.3.2019 22:47 #5 Re:
Reakcia na #4 od Dave177:
Takto zvonku.

Dave17731.3.2019 21:34 #4 Re:
Reakcia na #2 od Jadran:
Vlastná skúsenosť: tí čo sú vonku a nikto nevystupuje pri "ich" dverách sa majú presunúť k dverám, kde niekto vystupuje
S499.102331.3.2019 16:23 #3 Re:
Reakcia na #2 od Jadran:
Pretože lebo BEÚS: "My tu máme iné starosti" a "Bez nás by to bolo ešte horšie" .
Jadran31.3.2019 16:00 #2 Re:
Reakcia na #1 od Ričard:
Ale čo by dávali vo vozovniach, vidíš že to je domácky vyrobené. No za to vyzerá celkom obstojne, žiaden capslock, výkričníky, Comic Sans a pestrofarebné zvýrazňovače. Že to je všetko oblepené izolačkou, ma už nijako neprekvapuje, to je povinná výbava každého správneho beusáka.

Ja sa skôr inú vec opýtam, tí čo sú vnútri, si otvoria modrým tlačítkom - a tí čo sú vonku a nikto nevystupuje pri "ich" dverách, čo majú stlačiť?

A vôbec, prečo sú vodiči nútení toto takto riešiť a prečo s tým konečne podnik nepohne, keď sa tie tlačítka tak hromadne kazia na nových SORkách?
Ričard30.3.2019 17:03 #1 Re:
Toto si sem nalepila osádka alebo to dávajú vo vozovniach?

Vyhľadávanie v katalógu vozidiel

Evidenčné číslo:
Typ vozidla: