Informácie › Vyhľadávanie

Nehoda električiek #7781+7782 a 7735+7736

Extra

Dňa 31.12. 2009 približne o 10.00 h. prišlo v Karlovej Vsi na križovatke Karloveská - Suchohradská v hmlistom počasí k nehode dvoch súprav električiek, pri ktorej súprava T3SU #7735+7736 idúca na linke 9/4 zozadu narazila do súpravy T3P #7781+7782 premávajúcej na linke 12/2.

História bratislavskej MHD v rokoch 2010 až 2015

História

Rok 2010 Rok 2011 Rok 2012 Rok 2013 Rok 2014 Rok 2015 2010 30. januára 2010 sa Bratislava rozlúčila s nemodernizovanými kĺbovými električkami typu K2, ktoré v uliciach mesta jazdili od

História bratislavskej MHD v rokoch 2000 až 2009

História

2000 Koniec tisícročia sa okrem dopravnej mizérie niesol aj vo veľkých zmenách v tarife a systéme označovania liniek. 1. januára 2000 sa zaviedla nová prestupná tarifa s časovými

História bratislavskej MHD v rokoch 1990 až 1999

História

Deväťdesiate roky sa niesli v znamení úpadku verejnej dopravy v Bratislave.

História bratislavskej MHD v rokoch 1980 až 1989

História

Začiatok druhej ropnej krízy v roku 1979 iba predznamenal smerovanie dopravy v 80-tych rokoch, takže sa niesli v znamení rozrastania sa elektrickej trakcie.

História bratislavskej MHD v rokoch 1970 až 1979

História

V 70-tych rokoch pokračoval rozmach autobusov a úpadok trolejbusov. 15. apríla 1970 bola zriadená linka 45 z Kukučínovej ulice cez Ružinov do Slovnaftu, ktorá sa stala prechodcom neskoršej expresnej linky 103. 5. októbra sa zaviedli priebežné linky cez centrum zlúčením liniek 26 a 35 do linky 26; linky 39 a 42 do legendárnej linky 39.

História bratislavskej MHD v rokoch 1953 až 1969

História

1. januára 1953 sa označenie "vonkajších" autobusových liniek zmenilo na číselné: 25 = P: Šafárikovo námestie - Starý most - Petržalka, Rusovská cesta 26 = Pk: Šafárikovo námestie -

História bratislavskej MHD v rokoch 1938 až 1952

História

Počas úpravy dopravy na Námestí SNP (vtedy Hlinkovom námestí) bola v roku 1938 prestavaná električková trať v dolnej časti námestia medzi vyústením Kolárskej ulice a Štúrovou ulicou a vybudovaná bola tretia koľaj a nová čakáreň pre cestujúcich s miestnosťami pre dopravnú kanceláriu.

História bratislavskej MHD v rokoch 1927 až 1937

História

12. marca 1927 sa pre električky začal odoberať prúd od Západoslovenských elektrární a do prevádzky bola uvedená prvá meniareň prúdu v depe na Pribinovej ulici.

História bratislavskej MHD v rokoch 1909 až 1926

História

19. júla 1909 uzrela svetlo sveta prvá trolejbusová trať v Prešporku (druhá na Slovensku po Tatrách).

História bratislavskej MHD v rokoch 1895 až 1908

História

19. septembra 1894 bola v Budapešti vydaná povoľovacia listina (koncesia) na výstavbu a prevádzku elektrickej pouličnej železnice v oblasti Prešporka, dnešnej Bratislavy.

História verejnej dopravy v Bratislave pred rokom 1895

História

Pred električkami v Prešporku jazdila konská „tramway“, fiakre, drožky i omnibusy.

Rok 2009 v znamení tendrov a posilňovania dopravy v Karlovej Vsi

Neprehliadnite

Úspešné aj spackané tendre, odchod generálneho riaditeľa DPB, pokračovanie obnovy vozového parku autobusov a nové linky v Karlovej Vsi - to boli najdiskutovanejšie udalosti minulého roku v mestskej hromadnej doprave.

História MHD v Bratislave

História

Pred 1895 Od omnibusov cez plány mestskej parnej dráhy k modernej električke 1895 – 1908 MHD začína 1909 – 1926 Trolejbusom na Železnú studničku, alebo električkou až do

História bratislavskej MHD v rokoch 2016 až 2020

História

Rok 2016  Rok 2017 Rok 2018 Rok 2019 Rok 2020 2016 Od 11. januára prišlo k zlepšeniu intervalov na viacerých autobusových linkách. V dňoch 27. - 31. januára sa uskutočnili Majstrovstvá

Vyhľadávanie

Hľadaný text
Zverejnené od
do