Do konca júla prebieha prerokovanie ďalších zmien a doplnkov územného plánu hlavného mesta.
Hlavné mesto SR Bratislava pripravilo ďalšie zmeny a doplnky územného plánu mesta. V termíne od 10. júna do 31. júla 2022 sa uskutočňuje prerokovanie tohto návrhu Zmien a doplnkov 09. Návrh obsahuje aj niekoľko aktualizácií územného plánu v oblasti vybavenia mestskej hromadnej dopravy.
Doplnený územný plán by mal umožniť jednoduchšie budovanie trolejbusových tratí. Okrem doplnenia dvoch trolejbusových tratí do navrhovaného doplnkového systému MHD pre rok 2030 (Trenčianska - Hraničná a Bulharská - Galvaniho) bude umožnené realizovať trolejbusové trate na každej komunikácii, kde je to prevádzkovo potrebné a priestorovo možné.
Ďalšia časť dopravných zmien zahŕňa doplnenie územnej rezervy pre meniarne na Račianskej, Astronomickej, pri ŽST Nové Mesto a na Petržalskej radiále v súvislosti s modernizáciou, resp. výstavbou električkových tratí. Naopak, z územného plánu sa navrhuje vypustiť rezervu pre trolejbusovú meniareň Machnáč na ulici Slávičie údolie.
V oblasti železničnej dopravy na území Bratislavy sa má rezervovať územie pre strojkoľajnenie železničnej trate v úseku Hlavná stanica - Devínska Nová Ves a zdvojkoľajnenie trate v úseku ŽST Bratislava predmestie - odbočka Močiar. Spolu s vypustením nového prístavu v lokalite Vlčie hrdlo sa vypúšťa aj rezerva pre železničnú vlečku do tohto prístavu.
Dokumentácia k zmenám a doplnkom územného plánu 09 je k dispozícii na stránke https://public.bratislava.sk/dokumenty/. Osobne sa bude môcť verejnosť s návrhom oboznámiť 22. júna 2022 v čase medzi 14:00 a 18:00 v konzultačnom stánku vo Faustovej sieni Starej radnice. Ďalšie informácie o dostupnosti dokumentácie a možnosti uplatniť pripomienky k zmenám a doplnkom sú zverejnené na stránke magistrátu.
tr3mp
My sme mali https://www.mall.sk/kociky-kombinovane/tfk-kocarek-joggster-iii-12-cg-grey (samozrejme verziu spred cca 15 rokov, ale vyzerala podobne). Monster truck kočík to síce nebol, ale jazdné vlastnosti mal možno aj lepšie, keďže bol kompaktnejší s tým pádom s omnoho lepšou priechodnosťou úzkmi chodníkmi. Prešiel stovky kilometrov v teréne, voči ktorým by bol rozbitý chodník na Kramároch najlepším povrchom na svete
Foto zo stúpania na Čmelok počas Trnavskej stovky: https://forumfoto.mtbiker.sk/1934_ba-hradza-jurava-o-ostatne-ba-cyklotrasy-mimo-malych-karpat_6169f1779fe38.jpg
Pardon za offtopic, ale nemohol som neodporúčať, keď už sa to spomenulo
Vyššie napísané samozrejme nehovorí nič o tom, že chodníky nemajú byť spravené kvalitne (nie sa rozpadať už po pár rokoch od výstavby) alebo nemáme mať poriadne a bezbariérové prestupné uzly.