Arriva neplánovane mení trasy regionálnych liniek, aby obslúžili viac zastávok.
Z dôvodu výpadku spojov sa Arriva rozhodla od 22. novembra 2021 zmeniť trasy regionálnych liniek tak, aby obslúžili čo najviac zastávok. Cestujúci dostanú cestovné lístky z najbližšej zastávky na pôvodných trasách zmenených liniek. Nie je jasné, či zmenenými trasami pôjdu všetky spoje, alebo iba vybrané spoje v časoch vypadnutých spojov.
Aktulizácia: Zmenenými trasami premávajú len niektoré spoje. Odporúčame o presnej trase sa informovať u svojho vodiča, prípadne na infolinke Arrivy.
- Expresné linky 205 a 209 nebudú premávať po diaľnici, ale spoje pôjdu cez Stupavu s obsluhou všetkých zastávok s cieľom posilnenia smeru Stupava - Bratislava.
- Spoje linky 250 do a z Malaciek budú premávať cez Gajary.
- Spoje liniek 219 a 245 budú premávať cez Marianku čím nahradia nepremávajúce spoje linky 215.
- Spoje linky 275 budú premávať cez Malé Leváre, čím nahradia nepremávajúce spoje linky 265.
- Expresná linka 506 bude zastavovať na všetkých zastávkach na trase, čím sa posilní smer Bratislava - Pezinok - Modra.
- Expresná linka 605 nebude premávať po diaľnici, ale pôjde cez Ivanku pri Dunaji a Bernolákovo s obsluhou všetkých zastávok na trase.
- Expresná linka 609 nebude premávať po diaľnici, ale pôjde cez Senec a Bernolákovo s obsluhou všetkých zastávok na trase.
- Linka 727 bude premávať cez Kalinkovo a Hamuliakovo, čím nahradí nepremávajúce spoje linky 737.
- Linka 740 bude premávať cez Vlky, čím nahradia nepremávajúce spoje linky 720.
Upozorňujeme, že cestovné poriadky uvedených liniek týmito zmenami strácajú platnosť a sú neaktuálne. Rovnako nebude preto dočasne aktuálny ani plánovač cesty pre regionálnu dopravu.
Viac informácií o premávke autobusov poskytne dopravca na tel. čísle +421 915 733 733.
Aktualizácia: Od 7. decembra 2021 premávajú linky 205 209 219 245 po pôvodných trasách. Zvyšné linky budú premávať po zmenených trasách do zlepšenia dopravnej situácie na ostatných linkách.
johnnyjanko
Hlavnou príčinou nedostatku kandidátov je to, že ponúkaný plat nezodpovedá náročnosti povolania. Nástupný plat je 794e, po ukončení výcviku priemerne 1546e (https://www.zssk.sk/praca/prihlas-sa-do-kurzu-a-stan-sa-rusnovodicom-pre-lokalitu-bratislava/). Neviem koľko hodín treba mesačne odpracovať na takýto plat, ale celkom určite je v tom aj množstvo nočnej a víkendovej práce. To je zúfalo málo na to, čo všetko sa od rušňovodiča vyžaduje a v akých podmienkach musí pracovať (ZSSK asi nevyhráva ankety o najlepšieho zamestnávateľa). Problém to je hlavne v Bratislave preto, lebo sú tu vyššie náklady na život a zároveň veľa iných pracovných ponúk. V DPB vodič autobusu zarobí viac, IMHO s menšou námahou a hlavne s väčšou flexibilitou. V Lidli si hocikto, kto má ruky a nohy, môže zarobiť 1000e za 38,75 h/týždeň a to bez nutnosti nočnej práce (https://kariera.lidl.sk/jobs/predavac-ka-pokladnik-cka-dunajska-bratislava-sk-022843). Takže tak. Myslím, že nikde v okolitých krajinách nie je železnica taká popoluška ako u nás. V mnohých krajinách je práca rušňovodiča prestížnym povolaním a zamestnávatelia si môžu uchádzačov vyberať.