Vozne jazdili v uliciach mesta 42 rokov.
Vo štvrtok 1. februára 2018 vyšla posledný raz do premávky s cestujúcimi električková súprava T3M #7602II+7610II, ktorá pre podobnosť svojho evidenčného čísla so známym televíznym seriálom bola prezývaná aj "Beverly Hills 602 10". Súprava bude odstavená z premávky vzhľadom na nerentabilnosť ďalšej väčšej opravy, ktorá by bola potrebná na jej ďalšie prevádzkovanie. Oba vozne však ešte možno poslúžia na technologické účely.
Uvedená električková súprava bola v súčasnosti najstaršou premávkovou súpravou typu T3M s tyristorovou výzbrojou ČKD TV1 a zároveň najstaršou električkovou súpravou s nemodernizovanými vozidlovými skriňami. V premávke zostáva už len posledná súprava T3M #7733+7734.
Modernizované električky T3M, v ktorých pôvodnú zrýchľovačovú výzbroj nahradila tyristorová výzbroj TV1, prevádzkuje DPB od roku 1978, kedy bol zrekonštruovaný prvý vozeň T3CS. V rokoch 1980 - 1981 ešte nasledovala prestavba ďalších 11 vozňov T3CS z roku 1965. Z nich bol ako prvý po nehode vyradený už v roku 1984 vozeň s číslom 7610, ktorého výzbroj bola následne nainštalovaná do vozňa T3CS #7716 z roku 1975 (súčasný vozeň #7610II). V roku 1992 bol modernizovaný na T3M aj vozeň #7602II (ex 7712) z rovnakej série, ktorý nahradil vyradený vozeň s pôvodným číslom 7602. Cestujúci mohli električky T3M rozpoznať podľa charakteristického "vyhrávacieho" zvuku pri rozbiehaní a brzdení.
V prvej polovici 1990-tych rokov boli vyradené aj zvyšné pôvodné vozne T3M a tyristorová výzbroj zo šiestich z nich bola v rokoch 1995 - 1996 použitá na modernizáciu novších súprav T3SU #7725+7726, 7729+7730 a 7733+7734 z roku 1982. Pôvodná výzbroj TV1 bola postupom času modernizovaná modernejšími a spoľahlivejšími súčiastkami.
Vozne #7602II a 7610II boli spriahnuté do jednej súpravy v roku 1995. Oba vozne boli charakteristické "stolčekom" za kabínou vodiča, v ktorom je umiestnený regulátor elektrickej výzbroje. Okrem elektrickej výzbroje, zberačov, informačného systému, dopytového otvárania dverí a vnútorného osvetlenia vozne v priebehu prevádzky nepodstúpili žiadnu ďalšiu modernizáciu, ktorá by zásadnejšie zvýšila komfort pre cestujúcich. Išlo teda o jedny z posledných vozidiel s laminátovými sedadlami dodávanými do Bratislavy v električkách v rokoch 1964 - 1989.
Mhr1
Skôr ide o to, aby sa zachoval historický voz. Ak sa pre obe nájde využitie ako pracovné vozy, fajn a o historičáku sa môžeme baviť neskôr. Ak sa využije na PV len jeden, tak by to mala byť 7602, keďže má už zmenené čelo. Ako historičák je 7610 ideálna. Reprezentovala by karosériou T3/V a zároveň aj výzbroj T3M. Podobne to majú v Prahe. Ako historické T3 majú zachované temer všetky série: T3/I (6102 a 6149), T3/III (6340), T3/V s koženkou (6892 a 6921) i T3/V bez koženky (T3M 8084). 7610 by zodpovedala presne tomuto. A keďže v Bratislave sme mali z T3 len tieto dve série, bola by situácia s historickými T3 vyriešená. A T3SUCS reprezentuje 7819+20, takže i to je v suchu. Len by mala ísť do Krasňan, aby na JD nezhnila pod širákom. Ale zachovanie 7610 je zatiaľ iba z ríše zbožných želaní, uvidíme, či sa v DP niekto rozhýbe. A keďže T3M jazdili často aj ako sóla, stačila by jedna.
Ktorá dvojica T3SU by bola rekonštruovaná na T3SU-M, ak by sa boli šrotovali 7602 a 7610, sa nedá odhadnúť, keďže výber bol náhodný - čo práve nabiehalo na VP, tak bolo modernizované na TV1.
A ešte k súpravám TV1: 7602+01; 7603+04, 7606+05; 7607+08; 7610+09 (a to i 7610/I i 7610/II boli vždy vpredu) a 7611+12. Pre poruchy však jazdili často aj sólo, najmä 7601 (na začiatku, lebo bola dlho sama), 7605 a 7606. Po odstavení 7612 jazdila súprava 7611+05 a neskôr po výmene 7605-7612 7611+12/II. Po náhrade 7602/I novou 7602/II jazdila táto sólo, lebo 7601 bola už vtedy odstavená. Súprava 7602/II+7601 teda nikdy nejazdila. No a dojazdili tak, ako som písal: 7602/II+08 a 7610/II+09.