Linky 1 a 4 budú presmerované, linka 6 rozdelená na dve a linka X13 zrušená.
V súvislosti s postupným odovzdávaním novej električkovej trate do prevádzky bude už od stredy 15. júna 2016 obnovená premávka električiek po Vajanského nábreží a cez Šafárikovo nám. a Štúrovu ulicu. Električkové linky 1 4 6 a autobusová linka X13 budú zmenené nasledovne:
- Linka 1 bude premávať s trasou Hlavná stanica - Imricha Karvaša - Radlinského - Obchodná - Nám. SNP a ďalej okruhom cez Jesenského, Nám. Ľ. Štúra, Vajanského nábrežie, Šafárikovo nám. a Štúrovu ulicu. Na zmenenej trase zastaví na zastávkach Jesenského, Nám. Ľ. Štúra a Šafárikovo námestie.
- Linka 4 bude v smere na Zlaté piesky premávať cez Vajanského nábrežie, Šafárikovo nám. a Štúrovu ulicu, pričom namiesto zastávky Jesenského v tomto smere obslúži zastávku Šafárikovo námestie.
- Linka 6 bude skrátená do trasy Karlova Ves - nábrežie - okruh Šafárikovo nám. - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra. Zvyšnú časť nahradí linka 7. Premávka bude zabezpečovaná v čase prepravných špičiek a podvečer.
- Linka 7 bude premávať s trasou ŽST Vinohrady - Račianska - Radlinského - Blumentál a ďalej okruhom Americké nám. - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná. Premávka bude zabezpečená počas prepravných špičiek, ráno vybranými spojmi až z Rače.
- Linka X13 bude zrušená, náhradou bude presmerovaná linka 1 a v minulom roku predĺžená linka 210 k Novému SND.
Ďalšie zmeny trasovania električkových liniek sa očakávajú začiatkom júla, keď bude otvorená električková trať cez Starý most.
piggee
Sa pozri kolko vystupnych miest ma Vrakuna s Podunajskymi Biskupicami:
1) Stara Vrakuna - 1 pruh (BUSPRUH nehrozi)
2)Vrakunska/Popradska - to je presne ten lievik, kde je 1 pruh (BUSPRUH nehrozi) - zvysok je uz menej problematicky, ale ak by sa dal do toho useku buspruh, tak by sa spomalil vystup z Popradskej
3) z Kazanskej odbocka na Ul. Svvornosti - mozna realizacia buspruhu iba v jednom smere
4) Kazanska rovno na Slovnaft - 1 pruh (BUSPRUH nehrozi) - toto je jedina moznost, kde sa da komunikacia rozsirovat, ale asi sa zhodneme, ze radsej tuto moznost vyuzit na elektricku, ako iba o cestnu komunikaciu.
Nehovoriac o tom, ze na tieto 4 cesty sa pripajaju vsetci CPcka od madarov. Je to najakutnejsia cast mesta, takze je to jednoznacne logicky najpotrebnejsie miesto, kam potiahnut elektrickove spojenie. Karadickodostoj sa v podstate prepravis bez nejakeho zdrzania aj inymi formami dopravy.