Električkové, trolejbusové aj autobusové zmeny.
Do Bratislavy bola 20. novembra 2015 dodaná 28. obojsmerná električka Škoda 30T ForCity Plus z celkového počtu 30 objednaných vozidiel. Vozidlá #7516 - 7528 sa však do premávky s cestujúcimi ešte nezaradili. V plzenskom závode Škoda Transportation už započali aj výrobu ďalších 15 jednosmerných električiek Škoda 29T, ktoré by mali byť dodané v budúcom roku.
Doplnené: Do 25. novembra boli dopravnému podniku dodané aj zvyšné dve obojsmerné električky Škoda 30T #7529 a 7530.
V súvislosti s dodávkami nových električiek boli od začiatku novembra z premávky odstavené do tzv. studenej zálohy súpravy električiek T3SU #7723+7724, T3SUCS #7739+7740, 7741+7742, 7748+7747, 7751+7752, 7755+7756 a 7769+7770. Na vozňoch #7751 a 7756 sa v nedostatočne zabezpečenej vozovni Jurajov dvor medzičasom stihli vybúriť sprejeri, zrejme nevediac, že ide o električky už odstavené z premávky.
Ústredné dielne dopravného podniku dokončili stredné prehliadky na električkách T6A5 #7947+7948 (obnovený lak v pôvodných farbách) a K2S #7103 (ponechaná vyblednutá celovozidlová reklama).
Trolejbusové dielne začali postupne opravovať nápravy dlhodobo odstavených trolejbusov Škoda 25 Tr Irisbus, z ktorých niektoré neboli v premávke už vyše roka. V súčasnosti sú prevádzkyschopné vozidlá #6701, 6703 a 6705. Zakrátko by sa k nim mali pridať aj vozidlá #6702 a 6706.
Z premávky boli v uplynulých týždňoch odstavené ďalšie staré trolejbusy Škoda 14 Tr(M) a Škoda 15 TrM. Nové trolejbusy Škoda 30 Tr a 31 Tr už prevzali väčšinu výkonov na trolejbusových linkách, výnimkou je linka 64, ktorá je ako jediná z denných liniek ešte obsluhovaná výlučne starými trolejbusmi Škoda 14 Tr. Dva trolejbusy Škoda 14 Tr deponované vo vozovni Hroboňova sú vypravované aj na nočné trolejbusové linky.
Doplnené: Pre nedostatok prevádzkyschopných trolejbusov Škoda 30 Tr boli do vozovne Hroboňova z Trnávky zapožičané aj ďalšie vozidlá Škoda 14 Tr (zatiaľ #6262 a 6292), ktoré sú vypravované na linku 203.
V novembri boli medzi vozidlá pre zimnú službu preradené najstaršie midibusy SOR B 9.5 ako náhrada za vyradené Karosy B 732 CNG, ktoré túto funkciu plnili v uplynulých rokoch.
Dopravný podnik začal vybavovať kĺbové autobusy Mercedes-Benz CapaCity akustickými hlásičmi zastávok, ktoré doteraz v týchto autobusoch chýbali. Hlásiče zastávok boli vyzískané z vyradených vozidiel.
Dadino