Trolejbusy linky 210 budú zachádzať až k Novému SND.
Od 1. júna 2015 bude predĺžená trasa linky 210 z Hlavnej stanice cez Autobusovú stanicu až k Novému SND (Eurovea). V úseku Hlavná stanica - Autobusová stanica bude linka premávať po doterajšej trase. Na predĺženom úseku trolejbusy zastavia na týchto zastávkach:
- Autobusová stanica (smer Nové SND na nástupišti liniek 206 a 88; smer Hlavná stanica nástupište liniek 21 a 25)
- Wüstenrot
- Nové SND (výstupište a nástupište ako linka X13 na Olejkárskej ul.)
Upozornenie: Na Autobusovej stanici bude potrebné venovať zvýšenú pozornosť výberu správneho nástupišťa a smeru jazdy linky.
Na linke budú premávať nové trolejbusy Škoda 30 TrDG s pomocným diesel-elektrickým agregátom, ktorý zabezpečí pohon trolejbusov v úseku Autobusová stanica - Nové SND. Keďže však tieto trolejbusy majú nižšiu kapacitu ako doterajšie trolejbusy premávajúce na linke 210 a napriek tejto skutočnosti a predĺženiu trasy sa neplánuje zlepšenie intervalu, je možné očakávať v čase prepravných špičiek kapacitné problémy.
Predĺženie linky 210 až k Novému SND poskytne alternatívne spojenie Hlavnej stanice s Novým SND a zlepší tak aj spojenie s nákupným centrom Eurovea.
Ike
1. Linka sa naplnila na Hl. stanici a Nám. F. Liszta, potom ľudí skôr ubúdalo
2. K najväčšiemu úbytku cestujúcich došlo na zastávke AS Mlynské Nivy. K Eurovei pokračovalo šesť ľudí bezo mňa.
3. Na diesel-elektrický agregát prepol vodič už na Šoltésovej.
4. Nie som odborník na pomocné agregáty, ale (teraz to možno vyznie neodborne), motor znel, ako keby išlo vozidlo celý čas na jednom prevodovom stupni. A trápilo sa.
5. Vozidlo bolo pri rozbiehaní veľmi lenivé a pomalé. Pri vyšších rýchlostiach sa pýtal vyšší prevodový stupeň (no otáčky sa iba zvyšovali). Niekedy som však mal pocit, že pri spomalení vozidlo podraďuje.
6. Klimatizácia fungovala v ideálnom režime.