Trolejbusy linky 210 budú zachádzať až k Novému SND.
Od 1. júna 2015 bude predĺžená trasa linky 210 z Hlavnej stanice cez Autobusovú stanicu až k Novému SND (Eurovea). V úseku Hlavná stanica - Autobusová stanica bude linka premávať po doterajšej trase. Na predĺženom úseku trolejbusy zastavia na týchto zastávkach:
- Autobusová stanica (smer Nové SND na nástupišti liniek 206 a 88; smer Hlavná stanica nástupište liniek 21 a 25)
- Wüstenrot
- Nové SND (výstupište a nástupište ako linka X13 na Olejkárskej ul.)
Upozornenie: Na Autobusovej stanici bude potrebné venovať zvýšenú pozornosť výberu správneho nástupišťa a smeru jazdy linky.
Na linke budú premávať nové trolejbusy Škoda 30 TrDG s pomocným diesel-elektrickým agregátom, ktorý zabezpečí pohon trolejbusov v úseku Autobusová stanica - Nové SND. Keďže však tieto trolejbusy majú nižšiu kapacitu ako doterajšie trolejbusy premávajúce na linke 210 a napriek tejto skutočnosti a predĺženiu trasy sa neplánuje zlepšenie intervalu, je možné očakávať v čase prepravných špičiek kapacitné problémy.
Predĺženie linky 210 až k Novému SND poskytne alternatívne spojenie Hlavnej stanice s Novým SND a zlepší tak aj spojenie s nákupným centrom Eurovea.
Mike
Pokiaľ nebolo zatrolejované obratisko Molecova, tak zapínal ten pohon každú pol hodinu a bežal 4-5 min (a aj to v úseku medzi semaforom, výstupišťom, ďalším semaforom a potom ďalšími tromi, takže na veľmi krátkom úseku rozjazdy a brzdenia.
Teraz ho bude zapínať každých 48 min. a bežať bude cca 20 min. (pokiaľ ho na konečnej pri SND nevypne).
Ono na taký istý pomocný pohon bežia 24Tr, či 30Tr V Plzni, Hradci Králové a ešte v iných českých mestách na pravidelných linkách. Teda neviem ako často vychádza obeh so zapnutým pomocným pohonom na jednotlivé vozidlo, ale väčinou sú to prípady občasných zachádzok každého x-tého spoja danej linky do okrajových častí miest, kde nie je ani hustá premávka a ani nejaké časté CDS (ak vôbec nejaké) teda ten voz zastavuje iba na zastávkach (a keď dáva prednosť).