Trolejbusy linky 210 budú zachádzať až k Novému SND.
Od 1. júna 2015 bude predĺžená trasa linky 210 z Hlavnej stanice cez Autobusovú stanicu až k Novému SND (Eurovea). V úseku Hlavná stanica - Autobusová stanica bude linka premávať po doterajšej trase. Na predĺženom úseku trolejbusy zastavia na týchto zastávkach:
- Autobusová stanica (smer Nové SND na nástupišti liniek 206 a 88; smer Hlavná stanica nástupište liniek 21 a 25)
- Wüstenrot
- Nové SND (výstupište a nástupište ako linka X13 na Olejkárskej ul.)
Upozornenie: Na Autobusovej stanici bude potrebné venovať zvýšenú pozornosť výberu správneho nástupišťa a smeru jazdy linky.
Na linke budú premávať nové trolejbusy Škoda 30 TrDG s pomocným diesel-elektrickým agregátom, ktorý zabezpečí pohon trolejbusov v úseku Autobusová stanica - Nové SND. Keďže však tieto trolejbusy majú nižšiu kapacitu ako doterajšie trolejbusy premávajúce na linke 210 a napriek tejto skutočnosti a predĺženiu trasy sa neplánuje zlepšenie intervalu, je možné očakávať v čase prepravných špičiek kapacitné problémy.
Predĺženie linky 210 až k Novému SND poskytne alternatívne spojenie Hlavnej stanice s Novým SND a zlepší tak aj spojenie s nákupným centrom Eurovea.
richardhudec
A tu začal problém. Hlupaňa na telefóne mi povedala, že keď je klimatizácia pokazená, je potrebné otvoriť okná a oznámia to vodičovi. Ja som jej vysvetlil, že keď je klimatizácia pokazená, treba ju opraviť. Ona, že a to podľa mňa má vozidlo ísť teraz do vozovne na náročnú opravu? Ja že 90% problémov klimatizácie sú v nedostatočnom natlakovaní systému, čo sa dá vyriešiť väčšinou za 10 minút. Ona sa ma opýtala, či ja som odborník na klimatizácie, pretože to je náročná oprava. Ja že chcem od nej len to, že keď vozidlo príde večer do vozovne a klimatizácia je pokazená, nech ju za pár minú opravia ak to nie je niečo moc vážne. A vtom začala byť odporná a začala mi hovoriť, že prečo na ňu zvyšujem hlas, že či to má ísť ona opraviť, lebo že ona sa v tom vôbec nevyzná. Ja som jej povedal, že nemá to ísť opraviť, len niekomu kompetentnému to odkázať, že to vozidlo asi má problém a nech ho vyriešia, keď pravdepodobný problém sa dá vyriešiť za 10 minút. Ona mi povedala, že oznámi dispečingu, aby vodič otvoril okná. Ja že či posunie niekomu aj potrebu opravy. Ona že nie, že môžem poslať písomnú sťažnosť, ktorá sa v zákonnej lehote vybaví a dostanem odpoveď. Ja som už zúrivý jej vysvetloval, že teraz s ňou volám, aby to niekomu povedala a aby som nemusel písať sťažnosť. Ona mi na to, že ona je len infolinka a ja to musím niekomu poslať písomne aby sa to vyriešilo aby niekto to vozidlo opravil. Nervy som mal na úrovni 1000 a už krikom som sa s ňou hádal, že nech dvihne riť a ide to niekomu kompetentnému odkázať, prípade nech zavolá a informuje kompetentných o probléme, ktorý nech pri najbližšej údržbe opravia. Na to to opäť ukončila tým, že ona nedá stiahnúť vozidlo, keď sa problém dá vyriešiť otvorením okien a mám poslať písomnú sťažnosť. Povedal som jej, že pošlem sťažnosť jedine na fungovanie infolinky a radšej som po 7 minútach položil. ☠ ☠ ? ? ? ? ? ?