Pinelova nemocnica v Pezinku sa nachadza v tarifnej zone 520, a mozes sa tam z BA dostat bud priamo linkou 520, alebo s prestupom na zeleznicnej stanici na linku 522.
Predpokladam, ze dopyt po tejto informacii je dovod, preco to pises na dopravnu stranku...
Zase neprikaldal by som prehnanú dôležitosť tarifnej schéme.
Ak to majú neprehľadné, tak môžu spraviť mapu aj bez tarifných zón, aby ľudia vedeli zistiť ako sa kam dostať. A o cene informovať napr. aj vo vyhľadávači spojení.
Informácie treba poskytovať v rôznych formách, aby každý vedel nájsť to, čo hľadá, čo najľahšie.
No mne sa z prvých prepočtov javí že majú podobne malé zóny ako IDS BK, čo pri tom území robí systém z môjho značne neprehľadným - inak povedané, práve vzhľadom na veľkosť územia by som čakal príklon k väčším zónam. Mikrozóny riešia problém cestujúceho na úkor dopravcu.
veru tak ako píšu predrečníci, pokrýva to podstatne väčšiu časť Slovenska ako IDS BK. problémom je ale ako napísal mi.v, mohli sa s tým farebne vyhrať pre každú oblasť, bolo by to miliónkrát prehľadnejšie
Čo presne je na nej zlé? To, že zóny nie sú zakaždým tvorené výsekmi medzikruží? Od IDS BK sa odlišuje oveľa väčším plošným záberom (tretina Slovenska?), takže nemá iba jedno centrum kruhu, ale osem spádových oblastí a čísla zón 1xx - 8xx vyjadrujú príslušnosť zóny k spádovej oblasti. Možno že by sa dala použiť iná farbička pre každú spádovú oblasť, to by mapu trochu sprehľadnilo.
Ing. Milan Jiroš aka Slušňák, asi najväčši zberateľ Ikarusov v ČR (o.i. 412, 405 a podobné exotičnosti. K tomu pár Karos, trolejbus ZiU, ktorý mu v Budapešti "pribalili" k tej 405 a ďalšie veci. A okrem toho aj absolútne excelentný vodič. Toto je jeho vlastná odstavná (podľa Hrubosila asi odstavová) plocha, okrem toho má kopu autobusov v ex-tankových garážach v Strašiciach.
zakaznik