Reakcia na: Mapiatto #3211:
Mám štúdiu ktorá preverovala električkovú trať na DD. V krátkom úseku by sa musela spraviť výnimka z normy, aby sa predišlo brutálne drahej prestavbe kanalizácie (ktorá by celý projekt ekonomicky pochovala, ak by sa mala realizovať).Obávam sa, že električka na DD nikdy nepôjde, ale nie preto, že by to technicky nebolo možné. Mesto ide napojiť ostrovnú trolejbusovú sieť na zvyšok siete. Ak by sa vybudovala električka, tak by celý tento špás vyzeral trocha neefektívne.
Erasmus
https://cs.wikipedia.org/wiki/Tramvajov%C3%A1_doprava_v_Praze
V Prahe je niekoľko úsekov, kde je väčší sklon ako tých 70 ‰ - maximom je 80,15‰ v Trojskej ulici.
Podľa stránky Pražské tramvaje, ktorá je v týchto veciach spoľahlivý zdroj, malo ísť v Trojskej pôvodne o provizórium, pričom proti takémuto sklonu protestovali odborníci.
https://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2006041635
Dnešné moderné električky nemajú problém ani na Trojskej, ani na barrandovskej estakáde (64‰ ale v dlhom úseku). Modernizované KT8 však na Barrandove problémy mali. Trojská i Barrandov sú trate na samostatnom telese s bezpečnostnými zastavovacími miestami.
Takže Kramáre bez šance, a Dlhé diely neviem neviem.