Reakcia na: Erasmus #3216:
Asi nikto nebude podozrievať Germánov z ľahkovážnosti. Ich legislatíva taktiež stanovuje maximálne prípustné stúpanie na novobudovaných tratiach na 70 promile. V Mohuči (Mainz) je najväčšie stúpanie 95,4 promile a jazdia tam aj vozidlá Düwag M8C s cca. 55% adhéziou aj vozidlá MAN/GHH/AdTranz GT6 s cca. 66% adhéziou. To je historicky dané pred prijatím aktuálnej legislatívy. Vo Würzburgu má trať na Heuchelhof dlhý úsek s 91 promile. Tam sú ale pripustené len vozidlá so 100% adhéziou - nie preto, že by to staré Düwagy nezvládli ale kvôli rezerve pre prípad poruchy jedného pohonu. A nakoniec, Põstlingbergbahn v Linci, ktorá je síce licencovaná ako železnica ale jazdia tam električky, má tuším 116 či 118 promile, údajne viac, ako slávne lisabonské úzkorozchodné električky.
Ma178rek
Keď dokážu v Lisabone prekonávať výškové rozdiely neverím že v BA by to nešlo ..
V Lisabone je 13.8
Určite by to vyšli T3/T6 a škodovky...
K2 by mala problémy... Tá je lenivá