Reakcia na: Ma178rek #3212:
Podľa Wikipédie české normy predpisujú pre električkové trate maximálny sklon 70 ‰, predpokladám, že SK normy budú podobné.https://cs.wikipedia.org/wiki/Tramvajov%C3%A1_doprava_v_Praze
V Prahe je niekoľko úsekov, kde je väčší sklon ako tých 70 ‰ - maximom je 80,15‰ v Trojskej ulici.
Podľa stránky Pražské tramvaje, ktorá je v týchto veciach spoľahlivý zdroj, malo ísť v Trojskej pôvodne o provizórium, pričom proti takémuto sklonu protestovali odborníci.
https://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2006041635
Dnešné moderné električky nemajú problém ani na Trojskej, ani na barrandovskej estakáde (64‰ ale v dlhom úseku). Modernizované KT8 však na Barrandove problémy mali. Trojská i Barrandov sú trate na samostatnom telese s bezpečnostnými zastavovacími miestami.
Takže Kramáre bez šance, a Dlhé diely neviem neviem.
zakaznik
A dnes sme v roku 2025. V jeho druhom volebnom období, v ktorom on zadrbáva Staré Mesto oranžovými plastovými kolíkmi a krivými značkami na oceľových patkách kotvených v asfalte.