Otázka pre znalých: Pražská DPP tvrdí na sociálnych sieťach že žiadne iné vozidlá okrem 15 T nie sú prispôsobené na inštalovanie celovozidlovej klimatizácie.
https://www.facebook.com/share/1G5M6DLeWg/?mibextid=wwXIfr
Košice však dostanú klímu na zmodernizovaných KT8 a Ostrava tiež doplnila klímu na niektoré Varia, čo pokiaľ viem tak majú tú istú vozovú skriňu ako Pražské T3R.PLF. V čom spočívajú tieto rozdielne okolnosti?
https://www.facebook.com/share/1G5M6DLeWg/?mibextid=wwXIfr
Košice však dostanú klímu na zmodernizovaných KT8 a Ostrava tiež doplnila klímu na niektoré Varia, čo pokiaľ viem tak majú tú istú vozovú skriňu ako Pražské T3R.PLF. V čom spočívajú tieto rozdielne okolnosti?
plusmínusautobus
mám otázku ohľadom využívania regionálnych liniek v rámci IDS BK s platnou električenkou. Pokúsim sa to vysvetliť na konkrétnom príklade:
Môj syn študuje v Bratislave a aplikácia cp.sk mu pre určitú trasu ukazuje možnosť využiť linku č. 540 zo zastávky Mladá garda na zastávku Prievozská. Syn má platnú električenku do 1. septembra 2025 v zónach 100+101.
a) Chcem sa spýtať, či môže túto regionálnu linku na uvedenej trase (ktorá sa nachádza v zónach 100+101) využiť na svoju električenku?
b) Ak áno, ako je to s nástupom do vozidla? V MHD (vrátane električiek) má električenku uloženú v mobilnej aplikácii IDS BK a nič si neoznačuje. Platí rovnaký postup aj v prípade regionálnej linky č. 540?
Ďakujem za pomoc a objasnenie!