Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #3036:
Veď nechajme 20 odborníkov nech ukážu, čo vedia. Horšie ako status quo to byť nemôže. Jedine, že by sa veľmi snažili.
Reakcia na: 3pa3ck3 #3035:
Vie si ten pán starosta predstaviť, aký dlhý by ten odbočovací pruh od Ostredkov musel byť, aby absorboval všetku frekvenciu od Ostredkov k Ikeje za päť, niekedy aj desať minút?
To je riešenie len aby to vyzeralo, že sa niečo spravilo.
No čo myslíte si že rekonštrukcia trate do Marcheggu potrva do 5.7 kedy je druhý oficiálny termín? (Prvý bol koniec roka 24)
Reakcia na: TomJ #3029:
Ešte po tých rokoch osvety tu bude niekto točiť Jaskov rad?
A chápem výhody Sokolskej, ale
1. je to tam na zastávke smerom na Kramáre dosť úzke
2. muselo by sa buď
a. úrovňovo prekrižovať odstavné koľajisko, čo teda nie je práve šťastný nápad z hľadiska bezpečnosti.
b. predĺžiť podchod novým smerom. To by si asi vyžiadalo dlhú výluku...
Reakcia na: TomJ #3029:
rozmýšľal som nad 49 s nejakou formou pohonu mimo trolejové vedenie.
Reakcia na: samkoh #3024:
Odhliadnuc od šírky Jaskovho radu, ktorú tu spomínal Viko si ani neviem predstaviť, aká linka by tam jazdila a či jednosmerne alebo obojsmerne. Na Jaskov rad v smere od západu sa totiž dá dostať len z Kramárov. Takže jedine nejaká nová linka - vymeták, ale či by mala dostatočné využitie, to neviem.
Reakcia na: samkoh #3027:
Tak o podchode som nevedel ..
Cez Google mapy nieje viditeľný...
Reakcia na: Ma178rek #3025:
Je tam východ zo západného podchodu, normálne teraz ak vojdeš do západného podchodu smerom od hlavnej budovy, podchod nekončí východom na 5. nástupište, ale pokračuje ďalej. Na konci vyjdeš hore schodmi a potom šikmou plošinou na nečíslované nástupište pred železničiarskou budovou, kde zvykne stáť traťovácky vozík. Na východnom konci nástupišťa máš tú bránku.
Reakcia na: samkoh #3024:
Šírkový profil Jaskáča by mohol byť komplikáciou pri stretávaní sa "veľkých" autobusov. Organizačne jednoduchšie by určite bolo zlegalizovať priechod zo Sokolskej.
Reakcia na: samkoh #3024:
Prechod k nastúpištu by si ako riešil???
Cez koľaje ti to ŽSR moc nebudú schvaľovať ...
Nástupište číslo 5 je posledné a je ostrovné... Medzi týmto prechodom a nástupištom sú 2 koľaje, ktoré sú ešte aj v oblúku... Rozhlasové pomery mizerne..
A ani žiaden služobný prechod tam nie je vybudovaný v týchto miestach

Stále by bolo prijateľnejsie zoficialnit trasu od Sokolskej 🙂 toto by malo určite väčší prínos pre väčšinu cestujúcich a pri napríklad zlúčení liniek 32+64 by to nebolo až taký problém že sa zruší zachádza na Stanicu
X-krát sa tu spomínal problém s prístupom na hlavnú stanicu zo západnej časti mesta.
V tejto súvislosti mi napadlo, či by nebolo relatívne jednoduchšie riešenie zoficiálniť prechod cez túto bránku: https://maps.app.goo.gl/m3mfewoyHcfa2sLN8 od Jaskového radu a presmerovať cez Jaskový rad jednu normálnu(neminibusovú linku)?
Následne by som konečnú Jaskový rad premenoval na Nad stanicou.
Náklady pre ŽSR by boli minimálne-iba označiť ten východ z podchodu a zabezpečiť, aby sa tá bránka zamykala len vtedy, keď je uzavretá stanica.
Náklady pre DPB by tiež neboli až také vysoké.
Reakcia na: zakaznik #3022:
No a čo u nás v Plaveckom Štvrtku? Veď tam tiež nechcú podjazd pod železnicou, ktorý tam má byť v súvislosti s rekonštrukciou na 200 km/h... Radšej by sa nechali zabiť pri tej 200-ke na úrovňovom priecestí.
Verbindungsbahn Wien: Anrainerproteste und die Sicht der ÖBB
https://youtu.be/wfX7DOyx4nE?si=uXVnPfdhdvBp-54u

Vo Viedni sú schopní protestovať aj za zachovanie úrovňových priecestí. 😁
aha co som dnes stretol na cestach..... na tejto vlecke som teda prevadzku davno nevidel.... ale teda aspon ak by sa DPB snazil, nemoze sa vyhovorit ze tu vlecku od nich nik nepouziva a neudrziava.....
Reakcia na: MatejBA #3019:
Akože na Dlhých Dieloch to naozaj netreba máme podstatne horšie miesta kde sa to hodí ... Možno to je nejaký test len zaujímavo zvolili to že vo vnútornom oblúku to nedali iba na rovine alebo vonkajšom oblúku ...
Reakcia na: Ma178rek #3018:
Hej, pozeral som dnes na to ze WTF a fakt nechapem tej uchylke... hlavne ked tam je skoro tolko miesta ako na Vallovskeho nabrezi a snad 40-50cm "oddelovaci" pruh medzi ciarami od cyklo cesty.
Na dlhodielskej cyklotrase pribudli oddelovacče od vozovky ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.