Nakoľko asi žiadny cyklista nenosí zo sebou predlžovaciu teleskopickú tyč, tak jedine, že ostane na tom prechode a zatlačí tlačidlo dopytu. Tiež tam takto ostanem stáť. Tu je otázka na projektanta ako toto mohol dať na schválenie a na príslušnú inštitúciu ako toto riešenie mohli schváliť.
Normálne by to malo byť, že stĺpik so semafórom pre chodcov ako aj so semafórom pre cyklistov, ktorý križujú trať by mal byť pred tým prechodom a cyklopruhom čo ide súbežne s traťou. No a semafór pre cyklistov, ktorí idú súbežne s električkou po cykloceste by semafór aj s dopytom mali mať tiež ešte pred tým prechodom a cyklopruhom, ktorý ho križuje.
Mám dotaz. Ako má správne cyklista použiť takýto prechod? Teda ten smerujúci na fotke doľava cez cestu. Pokiaľ má cyklista stlačiť tlačidlo dopytu, tak zastaví na prechode pre chodcov a teda ho zablokuje. Ak je cyklistov viac, chodci nemajú šancu.
- možno by sa to dalo aj rôzne naprogramovať, napr. ak nebude potvrdená pozornosť nejaký čas pred odjazdom, tak sa nebude možné pohnúť. Alebo urobiť rozdiel medzi jednorazovou stratou pozornosti a sústavne nesledovanie cesty.
- myslím, že jedna nehoda stojí viac ako zvýšenie platov.
- najprv ale asi treba opraviť chybu v matrixe, ktorá sa prejavuje napr. tým, že napriek celosvetovému poklesu cien hardvéru a softvéru, akurát na železnici musí byť čokoľvek predražené. Keď jedna bezpečnostná hovadina do vlaku vraj stojí 500000 euro, tak ani takúto novinku, čo sa robí do áut za páreur navyše, by sme si nemohli dovoliť.
nuz len to co pises ma 2 roviny... jedna ze si povies ze ved v ramci vyssieho dobra budes este viac spehovat a buzerovat a druha, ze uz beztak unavenych a vystresovanych firov budes nutit neuhnut zrakom nikam (hmm a co taky rozjazd zo stanice kedy ma fira bezne hlavu vonku z bocneho okienka ? ) a zaroven zvysis nedostatkovost personalu kedze nejaka cast to uz ochotna podstupovat nebude....
Uprimne ten system spehovania a pindania neznasam este viac ako lane assist. Stacilo mi ked som isiel sluzobnym autom 800km tam a potom spat. Zlate moje sukromne auto bez toho.
Keď sme pozerali kapitánovu nehodu so semaforom, tak sme zistili, že vodič električky surfoval po internete...
A nie je nevyhnutné to riešiť kamerami so záznamom, ale v autách sú už bežné zariadenia na sledovanie pozornosti vodiča. Takže určite by bolo možné také niečo inštalovať aj do vlaku alebo električky.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro