Pretože ľudia dávajú radšej peniaze do interiéru a technológií. Ako vyzerá dom zvonku ich v zásade nezaujíma, chcú lacnú údržbu a nenápadnosť. Samozrejme, existujú výnimky.
To je jedna vec.
Druhá vec, keby naozaj ľudia inklinovali k pseudohistorickej výstavbe (ako tvrdia proponenti revolúcie v architektúre), prečo nevidíme v individuálnej výstavbe "repliky", ale väčšinou minimalistické bielo-antracitové bungalovy?
Ked tak pozeram dianie, tak pri ruseni pracovneho volna firmy a sviatky akosi zahadne udeluju volno iba 17. novembra. Nezaujima ich sviatok vsetkych svatych, ani 6. januar, ani 15. september, iba 17. november. Podla mna je dovod ten, ze na inych sviatkoch sa neda spravit PR.
"Svetlotechnické normy na Slovensku zahŕňajú hlavne normy STN (Slovenské technické normy) pre denné osvetlenie, ako sú STN 73 0580 (Denné osvetlenie budov) a jej časti (STN 73 0580-1, STN 73 0580-2). Tieto normy stanovujú požiadavky na denné osvetlenie a sú dôležité pri stavebnom procese, pričom sa často používajú aj v spojení s ďalšími stavebnými normami, napríklad STN 73 4301 (Budovy na bývanie)."
Zaujímavé. Mohlo by niečo podobné ako Heulebrug, samozrejme architektonicky vychádzajúce z miestneho regiónu, vzniknúť v nejakom novom developmente v/pri Bratislave? Pokiaľ nebude taká verejná požiadavka, tak asi nie. Pre porovnanie: https://rusovcesever.com/
Zaujímavé je "prejsť" sa po Heulebrugu na gúgl maps a prepínať roky. Akože je to satelitné mestečko, ale na mňa pôsobí krajšie ako ostatné súčasné satelity.
Pred pár rokmi priviezli na Jurajov Dvor tatranskú električku "Trojča" EMU 89.0 na opravu. Netušíte niekto, čo s ňou je? Robí sa na na nej? Je už nebodaj hotová? Je ešte v Bratislave?
Inak toto by sa dalo krásne odskúšať aj u nás teraz pred dušičkami a počas. Najlepší adept je cintorín Vrakuňa, kde ide centrálna široká komunikácia od vchodu k domu smútku a následne sa stáča a ide medzi tými množstvom hrobových kruhov až k centrálnemu krížu, kde by sa to otočilo a išlo zase späť.
Základná chyba je, že sa vôbec o niečom takomto diskutuje. Vznikol by len ďalší "dočasný" paškvil. Víťazný návrh má prestupnú zastávku pod Manderlákom. Kde si mesto berie tú drzosť ísť proti vlastnému rozhodnutiu? Síce nebolo by to prvýkrát pod Vallom.
Neviem čítal som iba komentáre ...
Ale skôr sa prerobí výhybka, to že je takmer nepoužívana okrem výjazdov neznamená ze ju nepotrebujeme...
Ibažeby som zle pochopil tie komentáre...
Ak by sa posunula zastávka liniek 3 a 4, tak by sa dorobila výhybka za zastávkou pre smer zo Špitálskej na SNP alebo sa to spraví klasicky slovensky, že sa na súčasnej odbočnej koľaji spraví vyvýšené nástupište a zo Špitálskej sa na SNP nebude dať odbočiť?
V rámci projektu živé námestia v komentároch je písané že sa budú rekonštruovať zastávky Centrum pre linky 1 a zastávka Centrum pre linky 3/4 by sa posunula na odbočnu koľaj a vznikla by klasická zastávka ... Bol by to dobrý posun vpred hoc zastávka pod Manderlakom by bolo asi najlepšie riešenie
Viem, kde sedím - seat reservation neexistuje?
Boarding podľa skupín - načo?
Jasné pravidlá pre batožinu - kto ich nemá?
Pocit, že som cestujúci a nie náklad - neviem o tom, že by sa predávali letenky do cargo priestoru
Inteligentný a ľudský personál - kde nie je?
Fungujúca zákaznícka podpora - u mňa zatiaľ 2/2 prípadov fungoval skvele
Promptné, efektívne a čestné riešenie problémov (meškanie, strata batožiny) - naráža na limity mimo pôsobnosti dopravcu
Široká sieť spojení - preto low-costy
Cestovanie je funkcia času a pohonných hmôt (plus ďalších vecí, ale to som teraz zjednodušil). Dnes sa vďaka low-costom vieš dostať z Bratislavy rýchlejšie a lacnejšie do Londýna ako do Banskej Bystrice.
Ja nepotrebujem luxusnú reštauráciu na palube, radšej si ju doprajem po prílete. Low-costy sú autobusy s krídlami.
Viem, kde sedím
Boarding podľa skupín
Jasné pravidlá pre batožinu
Pocit, že som cestujúci a nie náklad
Inteligentný a ľudský personál
Fungujúca zákaznícka podpora
Promptné, efektívne a čestné riešenie problémov (meškanie, strata batožiny)
Široká sieť spojení
Prípojné lety bez nutnosti vybrať si a znova odovzdať batožinu
Toto sú atribúty, ktoré preferujem a nenachádzam u low-costov ...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Boarding podľa skupín - načo?
Jasné pravidlá pre batožinu - kto ich nemá?
Pocit, že som cestujúci a nie náklad - neviem o tom, že by sa predávali letenky do cargo priestoru
Inteligentný a ľudský personál - kde nie je?
Fungujúca zákaznícka podpora - u mňa zatiaľ 2/2 prípadov fungoval skvele
Promptné, efektívne a čestné riešenie problémov (meškanie, strata batožiny) - naráža na limity mimo pôsobnosti dopravcu
Široká sieť spojení - preto low-costy
Cestovanie je funkcia času a pohonných hmôt (plus ďalších vecí, ale to som teraz zjednodušil). Dnes sa vďaka low-costom vieš dostať z Bratislavy rýchlejšie a lacnejšie do Londýna ako do Banskej Bystrice.
Ja nepotrebujem luxusnú reštauráciu na palube, radšej si ju doprajem po prílete. Low-costy sú autobusy s krídlami.