Reakcia na: zakaznik #3347:
A pre to testovanie s vodičom "pre istotu" tam namontovali kabínu s vybavením, z ktorého prevádzkové električky v Moskve nemajú ani 30%. "Kabína" bezpilotného vozidla vyzerá obvykle takto (dva dekle vpravo vpredu):https://imhd.sk/ba/galeria-media/u/19018/%C3%93saka-Autobusy-vs-nav%C3%A1dzan%C3%BD-syst%C3%A9m-na-pneumatik%C3%A1ch/307245/Ka%C5%BEd%C3%A1-jednotka-m%C3%A1-svoju-farbu-nielen-v-exteri%C3%A9ri-ale-aj-v-interi%C3%A9ri
Okrem spomínanej kabíny, sa ani na tom linku nediskutovalo o tom, po akej trati bezpilotná električka premávala. Pretože bezpilotné koľajové vozidlá jazdia len po tratiach, ktoré majú elektronické značky čitateľné palubným počítačom, elektronické semafory atď.
Pripomína mi to vtip o tom ako na VDNCH prevdádzali automat na čistenie zemiakov. Nasypali do toho za vagón, čo sa budú trochárčiť. Na to vybejol z "automatu" mužík a rozkričal sa: "Ostatných to zasypalo a ja sám na toľko zemiakov nestačím". Takže to nás vracia späť k tomu, že bezpilotná električka je tak trocha rozprávka.
MatejBA
Priklad s Vajanskeho - nikto, ani ja, nenamieta, aby sa centrum ukludnilo a nebol tam tranzit (napriklad Spitalska, 29 Augusta, Mickiewiczova, Radlinskeho, Krizna - problem je s Vazovovou lebo potom mas problem sa dostat do Race z Racianskeho a tranzit sa ti presunie napriklad na Jeleniu a Pioniersku). Ale to kurna nemozes spravit alebo navrhovat, ked pokasles hlavnu cestu okolo centra, ktora by ten tranzit pohltila (Vajanskeho) a chces domrvit jedinu alternativu v meste (Sancova) - cize zabijes cely mestsky okruh 1.
Potom sa netreba divit, ze ludia ako ja sa citia ostrakizovani, prehliadani, obmedzovani a nasrati, ked platim stale viac a viac, a dostanem menej a menej.