Šírkový profil Jaskáča by mohol byť komplikáciou pri stretávaní sa "veľkých" autobusov. Organizačne jednoduchšie by určite bolo zlegalizovať priechod zo Sokolskej.
Prechod k nastúpištu by si ako riešil???
Cez koľaje ti to ŽSR moc nebudú schvaľovať ...
Nástupište číslo 5 je posledné a je ostrovné... Medzi týmto prechodom a nástupištom sú 2 koľaje, ktoré sú ešte aj v oblúku... Rozhlasové pomery mizerne..
A ani žiaden služobný prechod tam nie je vybudovaný v týchto miestach
Stále by bolo prijateľnejsie zoficialnit trasu od Sokolskej toto by malo určite väčší prínos pre väčšinu cestujúcich a pri napríklad zlúčení liniek 32+64 by to nebolo až taký problém že sa zruší zachádza na Stanicu
X-krát sa tu spomínal problém s prístupom na hlavnú stanicu zo západnej časti mesta.
V tejto súvislosti mi napadlo, či by nebolo relatívne jednoduchšie riešenie zoficiálniť prechod cez túto bránku: https://maps.app.goo.gl/m3mfewoyHcfa2sLN8 od Jaskového radu a presmerovať cez Jaskový rad jednu normálnu(neminibusovú linku)?
Následne by som konečnú Jaskový rad premenoval na Nad stanicou.
Náklady pre ŽSR by boli minimálne-iba označiť ten východ z podchodu a zabezpečiť, aby sa tá bránka zamykala len vtedy, keď je uzavretá stanica.
Náklady pre DPB by tiež neboli až také vysoké.
No a čo u nás v Plaveckom Štvrtku? Veď tam tiež nechcú podjazd pod železnicou, ktorý tam má byť v súvislosti s rekonštrukciou na 200 km/h... Radšej by sa nechali zabiť pri tej 200-ke na úrovňovom priecestí.
aha co som dnes stretol na cestach..... na tejto vlecke som teda prevadzku davno nevidel.... ale teda aspon ak by sa DPB snazil, nemoze sa vyhovorit ze tu vlecku od nich nik nepouziva a neudrziava.....
Akože na Dlhých Dieloch to naozaj netreba máme podstatne horšie miesta kde sa to hodí ... Možno to je nejaký test len zaujímavo zvolili to že vo vnútornom oblúku to nedali iba na rovine alebo vonkajšom oblúku ...
Hej, pozeral som dnes na to ze WTF a fakt nechapem tej uchylke... hlavne ked tam je skoro tolko miesta ako na Vallovskeho nabrezi a snad 40-50cm "oddelovaci" pruh medzi ciarami od cyklo cesty.
“Aktivisti a ochranári sa hnevajú, že mesto nezapracovalo ani jedinú z ich pripomienok, a magistrát vedený primátorom Matúšom Vallom (Team Bratislava) obviňujú, že si od developerov nepýtal za zmeny viac. Mesto sa bráni, že niektoré pripomienky aktivistov zapracovalo, napríklad zachovanie hodnotných drevín.
„Spracovateľom vyhodnotenia pripomienok verejnosti za mesto bol Juraj Benetin, ktorý sa so svojím štúdiom Compass Architekti priamo autorsky podieľa na projekte Nové Lido od jeho počiatočnej fázy, čo považujeme za konflikt záujmov,“ hovorí zástupkyňa aktivistov, antropologička a kultúrna kritička Ivana Rumanová.”
Zachovanie drevín my ass. Architekti zas raz ničia Bratislavu?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Zberač mínusiek
„Spracovateľom vyhodnotenia pripomienok verejnosti za mesto bol Juraj Benetin, ktorý sa so svojím štúdiom Compass Architekti priamo autorsky podieľa na projekte Nové Lido od jeho počiatočnej fázy, čo považujeme za konflikt záujmov,“ hovorí zástupkyňa aktivistov, antropologička a kultúrna kritička Ivana Rumanová.”
Zachovanie drevín my ass. Architekti zas raz ničia Bratislavu?
https://e.dennikn.sk/4449730/nove-lido-a-southbank-caka-dolezite-povolovanie-kritici-tvrdia-ze-magistrat-nadrza-developerom/