Som zvedavý ako na mňa bude pôsobiť nové podhradie. V rámci objektivity je nutné dodať, že v tom videu vybrali tie najkrajšie podhľady nového "klasického" mesta. Takže to, čo neukázali, asi zasa až tak krásne nie je.
Však fajn, ale vychádza to tak aby si tam zobral dovolenku komplet celý DPB? Ak si majú vodiči vybrať povedzme 20 dní dovolenky v lete tak to bude každý deň leta chýbať viac ako tretina vodičov, aj keď sa dokonale skoordinujú.
Mňa by zaujímalo čo presne ide hlavou človeku ktorý sa rozhodne nedostatok vodičov riešiť tým že zhorší podmienky tým čo ešte v DPB zostali. Kam to asi tak môže viesť?
Na druhej strane, Beusáci si za to môžu tak trochu sami keď si nechajú takto skákať po hlave.
Navyše tie dovolenky sa skôr či neskôr vyčerpať budú musieť, takže DPB akurát presúva problém na neskôr, keď tých vodičov bude ešte menej a budú musieť dovolenku všetci čerpať naraz.
Inak tomu nerozumiem, prečo im namiesto PN zakážu si vybrať dovolenku. Však taký zamestnanec ak si takto vyčerpá časť dovolenky počas choroby potom odpracuje viac pre firmu napr., keď je pretlak v dovolenkovom období, lebo si ju šetria na iné obdobie a vie, že časť z nej premarodil.
Ale prd. Komunikačne Vallo zvládol Vajanského a dva významné projekty MIBu na FX. Ale teda Drahovsky k tomu nič rozumné nepovedal. On proste trepe. Sú ľudia čo majú takú povahu, že sa ich spýtaš názor na najnovšie trendy v neurochirurgii a on ti bude rozprávať a ohúri laikov.
1. Náborom, kde uvádza nereálne čisté príjmy
2. Zvyšovaním odmien za dochádzku a nadčasy
Len si akosi neuvedomili, že pri tých nových harmonogramoch, keď skrátili prestávky na konečných, vedie kombinácia vstávanie+nepravidelný denný režim+krátke prestávky+prepracovanosť k takému oslabeniu imunity, že každá chrípková epidémia spôsobí masaker v stave vodičov.
A keď sa vodiči krátkozrako snažia nemať absencie z dôvodu PN a chcú si čerpať namiesto PN dovolenky aby im zostali bonusy za dochádzku a nadčasy, tak im prestali odsúhlasovať dovolenky. Výsledok je, že idú na PN a absentujú dlhšie, prídu o bonusy za dochádzku a ešte sú naštvaní na zamestnávateľa. Pritom vodiči sú pre DPB kľúčoví zamestnanci, bez nich nebude DPB existovať.
Nelojálny a naštvaný kľúčový zamestnanec je vyzitka nekompetentného riadenia vedenia firmy.
Jediné racionálne riešenie, ktoré môže fungovať je:
1. Zvýšiť dostatočne základné platy.
2. Zlepšiť nábor vodičov a zverejňovať pravdivé informácie.
3. Do doby získania dostatku pracovníkov obmedziť prepravné výkony.
Dopravný analytik patrí spolu s novinármi a politikmi do kategórie no-SITG zamestnaní.
Pri hokeji je predsalen obecenstvo viac schopné odhaliť bullšit, takže toto by som medzi spomenuté zamestnania nezaraďoval.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
andy27