Ak by upravilo mesto nábrežie tak, ako sa píše v blogu na druhom odkaze, tak by bol ten cyklopruh oveľa menší problém ako teraz, keď všetko okrem cyklistov stojí... Snáď im to napadne aspoň dodatočne a uznajú, že sa to dalo vyriešiť aj lepšie a upravia to.
Na Pankraci kde? A ako som pisal - rozhodne nepotrebujes taky pocet (pomer) ako mame v BA. V BA je zatial jedina konecna pre obojsmerne elektricky a aj ta zanikne. Jasne, nejake kusy treba pre pripady rekonstrukcii, ale nie tolko.
A potrebné budú aj pri budovaní prievozskej radiály, kde bude vždy vybudovaná iba určitá časť a to bez klasického obratiska, takže tam budú musieť jazdiť výhradne obojsmerné električky desaťročia. Zároveň si myslím, že trať po Košickej a Pribinovej sa možno bude realizovať zatiaľ iba od námestia pri SND smer Košická, takže aj tam budú potrebné. Lebo pochybujem, že sa dokáže celá táto električková trať od Umelky po Trhovisko na Miletičovej rozostavať.
Ak by Bratislava plánovala rozširovať sieť postupne tak ako v Petržalke v Tom prípade obojsmerne vozy sú super ..
Ale viac mám rád jednosmerné z dôvodu viac sedadiel
To aj netuším ale tak prečo si DPB kedysi objednal 30T,Keď po dostavbe Petržalky sa nebude využívať ich obojsmernosť?? Ak dobre pozerám v Prahe je cca 500 vozov (súpravy+2T) z toho 55 obojsmerných
V BA na porovnanie je určite pomerov viac obojsmerných vozov
Prečo si Praha objednala iba jednosmerné električky? Veď obojsmerné majú iba KT8D5, ktoré síce rekonštruujú, ale nebolo by pre nich lepšie mať aj nejaké nové obojsmerné električky?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423