Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #2413:
Prvé pravidlo progresivizmu - nikdy si nepriznať chybu.
Reakcia na: Urbanway 2423 #2413:
Aby som trosku parafrazoval "jara cimrman, lezici, spici" - Dale jiz jiti nelze.
Ale ano, lze, zabrat obidva pruhy pre bicykle.
Reakcia na: gejza #2412:
Ak by upravilo mesto nábrežie tak, ako sa píše v blogu na druhom odkaze, tak by bol ten cyklopruh oveľa menší problém ako teraz, keď všetko okrem cyklistov stojí... Snáď im to napadne aspoň dodatočne a uznajú, že sa to dalo vyriešiť aj lepšie a upravia to.
Reakcia na: 6503 #2410:
Na Pankráci veľmi dlhodobo dočasné.
Reakcia na: TomJ #2409:
Docasne riesenie.
Reakcia na: 6503 #2408:
Na Pankraci nová konečná linky 19, v Libuši linka 17. Obe konečne sú na štýl našej Petržalky. Klasický voz sa tam netočí.
Reakcia na: S499.1023 #2407:
Na Pankraci kde? A ako som pisal - rozhodne nepotrebujes taky pocet (pomer) ako mame v BA. V BA je zatial jedina konecna pre obojsmerne elektricky a aj ta zanikne. Jasne, nejake kusy treba pre pripady rekonstrukcii, ale nie tolko.
Reakcia na: 6503 #2401:
Naozaj nepotrebuješ? Na Pankráci nepotrebuješ, v Libuši nepotrebuješ, na Opletalovej nepotrebuješ?
Reakcia na: Ma178rek #2402:
Ale nebolo to dobré. Aj v meste, kde sú slučky, malo by byť 20-30% vozov obojsmerných. Viac určite nie.
Reakcia na: Viko #2399:
A potrebné budú aj pri budovaní prievozskej radiály, kde bude vždy vybudovaná iba určitá časť a to bez klasického obratiska, takže tam budú musieť jazdiť výhradne obojsmerné električky desaťročia. Zároveň si myslím, že trať po Košickej a Pribinovej sa možno bude realizovať zatiaľ iba od námestia pri SND smer Košická, takže aj tam budú potrebné. Lebo pochybujem, že sa dokáže celá táto električková trať od Umelky po Trhovisko na Miletičovej rozostavať.
Reakcia na: Viko #2399:
Ak by Bratislava plánovala rozširovať sieť postupne tak ako v Petržalke v Tom prípade obojsmerne vozy sú super ..
Ale viac mám rád jednosmerné z dôvodu viac sedadiel
Reakcia na: Ma178rek #2395:
Len je uz napriklad cela nizkopodlazna vdaka sirsiemu rozchodu a podvozkom z Transtechu.
Reakcia na: Viko #2399:
No budú sa využívať v prípade mimoriadnosti ale do roku 2015 sme nemali dlhodobo žiadne obojsmerne a dokázali sme vydržať.
Reakcia na: Viko #2399:
Rekonstrukcie sa robia aj v Prahe. Ale to su mimoriadne situacie, v beznom rezime obojsmerne nepotrebujes. Rozhodne nie taky pocet.
Elektromobilný scam je na Islande už na konci. Etátovi z nich chýba spotrebná daň za palivo.

Electric car owners hit by new charge: how is it paid?
https://www.ruv.is/english/2024-01-04-electric-car-owners-hit-by-new-charge-how-is-it-paid-401187
Reakcia na: Ma178rek #2398:
Jak nebude využívať? Po dostavbe Petržalky sa bude musieť opravovať Ružinovská, Račianska, zvyšok Vajnorskej... určite padnú vhod.
Reakcia na: Urbanway 2423 #2397:
To aj netuším ale tak prečo si DPB kedysi objednal 30T,Keď po dostavbe Petržalky sa nebude využívať ich obojsmernosť?? Ak dobre pozerám v Prahe je cca 500 vozov (súpravy+2T) z toho 55 obojsmerných
V BA na porovnanie je určite pomerov viac obojsmerných vozov
Reakcia na: Ma178rek #2395:
Prečo si Praha objednala iba jednosmerné električky? Veď obojsmerné majú iba KT8D5, ktoré síce rekonštruujú, ale nebolo by pre nich lepšie mať aj nejaké nové obojsmerné električky?
Reakcia na: Urbanway 2423 #2394:
Ale veď kde nie je žalobca, nie je sudca...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.