Majkl: Tak predsa som mal spravnu predtuchu, ked som videl ist tu dispecersku feliciu pred polnocou do Dubravky, ze sa nieco deje.
Z 24. 7.
- linka 83/6 bud sa pokazil uz v prvom kole pred 7. h., alebo bol vypraveny az neskor, pretoze minim. odchod z Dubravky o 7:40 h. vynechal, neskor isiel 2404
- 2514 sa pokazil o 7:13 h. na linke 83/1 medzi zastavkami Zatevna - Peknikova ( mozno musel byt odtiahnuty, ale to neviem, lebo uz som opat zaspal ) v smere do mesta, neskor ho nahradil 2938
- 7787-88 vypadol pred 16. h. na linke 1/2, neskor ho nahradil ZV 7826 a napokon 7602-10
- 7841-42 vypadol pred 19:30 h. na linke 12/6,neskor ho nahradil ZV 7829 a napokon 7835-36
- 7837-38 vypadol pred 20. h. na linke 1/3, neskor ho nahradil ZV 7826 a napokon 7841-42
Vyprava z popoludnia:
1: 7725-26, 7787-88, 7837-38, 7807-08, 7723-24, 7791-92, 7813-14, 7795-96
M: ZV 7826/2 a 3; 7602-10/2 a 7841-42/3
5: 7921-22, 7935-36, 7949-50, 7927-28, 7933-34, 7907-08, 7937-38, 7905-06, 7929-30, 7917-18
12: 7729-30, 7797-98, 7809-10, 7845-46, 7759-60, 7841-42
M: ZV 7829 a 7835-36/ oba 6
20: 1020, 1014, N 1008, 1128, S 1702
27: 1013, S 1009, VW 1307
34: 2300, 2926, 2909, 2937, 2814, 2401, 2939
35: 3502
504: 1509
83: 2514, 2945, 2820, 2805, 2810, 2404n, 2516, 2815, S N 2804, 2821, R 2512, 2822
M: 2938/1
Z 24. 7.
- linka 83/6 bud sa pokazil uz v prvom kole pred 7. h., alebo bol vypraveny az neskor, pretoze minim. odchod z Dubravky o 7:40 h. vynechal, neskor isiel 2404
- 2514 sa pokazil o 7:13 h. na linke 83/1 medzi zastavkami Zatevna - Peknikova ( mozno musel byt odtiahnuty, ale to neviem, lebo uz som opat zaspal ) v smere do mesta, neskor ho nahradil 2938
- 7787-88 vypadol pred 16. h. na linke 1/2, neskor ho nahradil ZV 7826 a napokon 7602-10
- 7841-42 vypadol pred 19:30 h. na linke 12/6,neskor ho nahradil ZV 7829 a napokon 7835-36
- 7837-38 vypadol pred 20. h. na linke 1/3, neskor ho nahradil ZV 7826 a napokon 7841-42
Vyprava z popoludnia:
1: 7725-26, 7787-88, 7837-38, 7807-08, 7723-24, 7791-92, 7813-14, 7795-96
M: ZV 7826/2 a 3; 7602-10/2 a 7841-42/3
5: 7921-22, 7935-36, 7949-50, 7927-28, 7933-34, 7907-08, 7937-38, 7905-06, 7929-30, 7917-18
12: 7729-30, 7797-98, 7809-10, 7845-46, 7759-60, 7841-42
M: ZV 7829 a 7835-36/ oba 6
20: 1020, 1014, N 1008, 1128, S 1702
27: 1013, S 1009, VW 1307
34: 2300, 2926, 2909, 2937, 2814, 2401, 2939
35: 3502
504: 1509
83: 2514, 2945, 2820, 2805, 2810, 2404n, 2516, 2815, S N 2804, 2821, R 2512, 2822
M: 2938/1

Z
V podstate suhlasim s Turbom - novy zakonnik prace v tejto oblasti nepriniesol zvlast vela uzitku. Taktiez poruchovost autobusov je znacna-a je na dennom poriadku. Napriek vysokemu cestovnemu je podnik stale stratovy-nie je dost financii nielen na nakup novych busov (v pocte, ktory by pokryl bolave miesta vozoveho parku), ale ani na nakup nahradnych dielov a dokonca ani na zosrotovanie chatrajucich vrakov
Takze-k meninam vsetko najlepsie a s ludskym i technickym faktorom nasej MHD vela trpezlivosti