Dnes, teda už včera na 50, bez poradia:
3025 EkoBus
3189 nefunkčné stredné dvere
3601
3606
3616
Takmer všetko dráčiky...
3025 EkoBus
3189 nefunkčné stredné dvere
3601
3606
3616
Takmer všetko dráčiky...

Ale som si ista, ak poviem, ze vynechanie limitu nie je sposobene tym, ze sa vodicovi jednoducho nechce. Praca je v dnesnej dobe vec vzacna, a nasi chlapi, hlavne ti, ktori jazdia za podnik uz mnohe roky, by si dobre rozmysleli, ci jedno kolo len tak vynechaju...viac by ich totiz nikto za volant busu v DP nepustil... A co poznam nasich chlapov, nemaju taketo "zartiky" v povahe 

hej, mal rano 4303 ale prehrievala mu tusim...zevraj sa s tym vozom nemoze ist rychlo (max. 50) mu vo vozovni povedali
na tej 4928 su zaujimavo urobene tlacidla na otvaranie dveri...prvym zelenym sa otvaraju prve dvere (2.,3. a 4. naraz sa daju velkym tlacitkom naboku - tymto sa ale neotvoria 1.
, inym velkym naboku sa ale zatvaraju vsetky), druhe zelene tlacitko je pre 2. dvere a 3. a 4. zelene su rovnake - obidve otvoria naraz aj 3. aj 4. dvere
Normalne ani jedno zelene nesvieti, ale ked sa stlaci prve tak vtedy zasvieti druhe zelene nachvilu
aspon cervene su tak jak maju byt
Ferro
Doplnam vecerne busy, takze na 93/8 je 4202 a 95/6 je 4510.
- Pred chvilou, okolo 22:30 mi zastal pod domom 2011, vodic si bol daco kupit na pumpe. Potom sa otocil a urobil predposledny odchod 78 z Holicskej o 22:40.
Nedela 21.7.2002
90: 4828, 4844, 4805, 4832, N 4842
93: 4810, 4824, 4943, 4822, 4948, 4811, 4847, N 4837
95: 1838, 4510, 4303, 4807, 4826
- Po 13:30 ZV 4846 na 95/3, nahradil ho po 14:10 4945.
Sobota 20.7.2002
90: 4929, 4843, 4845, 4846, N 4828
93: 4830, 4841, 4840, 4821, 4207, 4510, - (som nezachytil), N 4837
95: 4839, 4202, 4829, 4943, 4506