v krasnanoch som uz tusim videl jeden novy SOR este bez cisla...zrejme sa blizi koniec ik415 v krasnanoch...ked ich uz spominam tak 3032 a 3050 dnes na 50 a 3044 na 82, 3046 som nevidel...


hej, mal rano 4303 ale prehrievala mu tusim...zevraj sa s tym vozom nemoze ist rychlo (max. 50) mu vo vozovni povedali
na tej 4928 su zaujimavo urobene tlacidla na otvaranie dveri...prvym zelenym sa otvaraju prve dvere (2.,3. a 4. naraz sa daju velkym tlacitkom naboku - tymto sa ale neotvoria 1.
, inym velkym naboku sa ale zatvaraju vsetky), druhe zelene tlacitko je pre 2. dvere a 3. a 4. zelene su rovnake - obidve otvoria naraz aj 3. aj 4. dvere
Normalne ani jedno zelene nesvieti, ale ked sa stlaci prve tak vtedy zasvieti druhe zelene nachvilu
aspon cervene su tak jak maju byt
. Ale isiel tak nejko pomaly a 6-ty prev.stup. radil iba pred mostom. Nejako to neobvykle vytacal do otacok na kazdom prev. stupni
. A napis prosim ako to dopadlo, ci to vydrzalo, alebo nie
.
Z
V podstate suhlasim s Turbom - novy zakonnik prace v tejto oblasti nepriniesol zvlast vela uzitku. Taktiez poruchovost autobusov je znacna-a je na dennom poriadku. Napriek vysokemu cestovnemu je podnik stale stratovy-nie je dost financii nielen na nakup novych busov (v pocte, ktory by pokryl bolave miesta vozoveho parku), ale ani na nakup nahradnych dielov a dokonca ani na zosrotovanie chatrajucich vrakov
Takze-k meninam vsetko najlepsie a s ludskym i technickym faktorom nasej MHD vela trpezlivosti