Majkl: Tak predsa som mal spravnu predtuchu, ked som videl ist tu dispecersku feliciu pred polnocou do Dubravky, ze sa nieco deje.
Z 24. 7.
- linka 83/6 bud sa pokazil uz v prvom kole pred 7. h., alebo bol vypraveny az neskor, pretoze minim. odchod z Dubravky o 7:40 h. vynechal, neskor isiel 2404
- 2514 sa pokazil o 7:13 h. na linke 83/1 medzi zastavkami Zatevna - Peknikova ( mozno musel byt odtiahnuty, ale to neviem, lebo uz som opat zaspal ) v smere do mesta, neskor ho nahradil 2938
- 7787-88 vypadol pred 16. h. na linke 1/2, neskor ho nahradil ZV 7826 a napokon 7602-10
- 7841-42 vypadol pred 19:30 h. na linke 12/6,neskor ho nahradil ZV 7829 a napokon 7835-36
- 7837-38 vypadol pred 20. h. na linke 1/3, neskor ho nahradil ZV 7826 a napokon 7841-42
Vyprava z popoludnia:
1: 7725-26, 7787-88, 7837-38, 7807-08, 7723-24, 7791-92, 7813-14, 7795-96
M: ZV 7826/2 a 3; 7602-10/2 a 7841-42/3
5: 7921-22, 7935-36, 7949-50, 7927-28, 7933-34, 7907-08, 7937-38, 7905-06, 7929-30, 7917-18
12: 7729-30, 7797-98, 7809-10, 7845-46, 7759-60, 7841-42
M: ZV 7829 a 7835-36/ oba 6
20: 1020, 1014, N 1008, 1128, S 1702
27: 1013, S 1009, VW 1307
34: 2300, 2926, 2909, 2937, 2814, 2401, 2939
35: 3502
504: 1509
83: 2514, 2945, 2820, 2805, 2810, 2404n, 2516, 2815, S N 2804, 2821, R 2512, 2822
M: 2938/1
Z 24. 7.
- linka 83/6 bud sa pokazil uz v prvom kole pred 7. h., alebo bol vypraveny az neskor, pretoze minim. odchod z Dubravky o 7:40 h. vynechal, neskor isiel 2404
- 2514 sa pokazil o 7:13 h. na linke 83/1 medzi zastavkami Zatevna - Peknikova ( mozno musel byt odtiahnuty, ale to neviem, lebo uz som opat zaspal ) v smere do mesta, neskor ho nahradil 2938
- 7787-88 vypadol pred 16. h. na linke 1/2, neskor ho nahradil ZV 7826 a napokon 7602-10
- 7841-42 vypadol pred 19:30 h. na linke 12/6,neskor ho nahradil ZV 7829 a napokon 7835-36
- 7837-38 vypadol pred 20. h. na linke 1/3, neskor ho nahradil ZV 7826 a napokon 7841-42
Vyprava z popoludnia:
1: 7725-26, 7787-88, 7837-38, 7807-08, 7723-24, 7791-92, 7813-14, 7795-96
M: ZV 7826/2 a 3; 7602-10/2 a 7841-42/3
5: 7921-22, 7935-36, 7949-50, 7927-28, 7933-34, 7907-08, 7937-38, 7905-06, 7929-30, 7917-18
12: 7729-30, 7797-98, 7809-10, 7845-46, 7759-60, 7841-42
M: ZV 7829 a 7835-36/ oba 6
20: 1020, 1014, N 1008, 1128, S 1702
27: 1013, S 1009, VW 1307
34: 2300, 2926, 2909, 2937, 2814, 2401, 2939
35: 3502
504: 1509
83: 2514, 2945, 2820, 2805, 2810, 2404n, 2516, 2815, S N 2804, 2821, R 2512, 2822
M: 2938/1
Ale som si ista, ak poviem, ze vynechanie limitu nie je sposobene tym, ze sa vodicovi jednoducho nechce. Praca je v dnesnej dobe vec vzacna, a nasi chlapi, hlavne ti, ktori jazdia za podnik uz mnohe roky, by si dobre rozmysleli, ci jedno kolo len tak vynechaju...viac by ich totiz nikto za volant busu v DP nepustil... A co poznam nasich chlapov, nemaju taketo "zartiky" v povahe
tbc
nejaki tupci zase posprejovali cely bok na K2 7078 (dufam ze som si dobre zapamatal cislo) od tretich dveri az po posledne
podla RE bolo spadnute trolejove vedenie rano pred desiatou...pravdepodobne pri baumaxe...ale najskor hovorili miesto a az potom ze co tam je, takze som si nie isty...