Reakcia na: upravovač fotiek #175049:
Tá 4 a 9 na Kútikoch je taká sranda no...keď 4 mešká, tak sa tam pichne 9 podľa svojho CP a 4 mešká ďalej. S 9 treba ísť ideálne 1.25 až 1.5 min. z obratiska, aby prišiel relatívne včas na nástupnú zastávku. Ranná špička na DK radiále je proste záplava 4kami a 9kami, proste hocikedy sa postavíš na zastávku, každú chvíľu niečo príde...ak sa zas 9 nalepí na pomalú 4ku, tak ju hravo obehne na Krížnej..
upravovač fotiek
Ináč cestou do mesta, ešte poobede, som chytil súpravu T3G (pred nosom mi ušla Škodovka, ale spoj linky 20 meškal). To som však neriešil, lebo pri 4 minútovom intervale prípoja je to jedno. Vodič T3G teda išiel svižne, až do momentu, kedy sa pred nás z obratiska v KV natlačila súprava T6A5 na linke 9. Vodič T3G pustil jedny svetlá na Riviére (neviem aký dlhý cyklus tam je, ale mne to pripadalo ako celá večnosť). No a súpravu T6A5 sme pri tuneli takmer dobehli. Keby sa nešuchtal zo zastávky ex. PKO, tak by ju veru dobehol. Neviem koľko kočíkov nastupovalo/vystupovalo na linke 9 pred nami pri Botanickej záhrade, Lafranconi a ex. PKO. A celkovo som mal pocit, že spoj linky 9 dosť dlho vetral na prvej zastávke, kde evidentne čakal na nulu, aby mohol vyraziť. Neviem či je CP tak blbý, že pošle linku 9 minútu pred linkou 4, ale to je jedno, proste to tak vyšlo. Na linke 4 sme žiadne kočíky nemali, iba jedného novozámockého dodávkara, ktorý nás blokoval lebo zastavil tak, že pretŕčal do jazdného profilu (chcel odbočiť doľava na Mostovú). Našťastie ho stačilo vyzvoniť, ale aj tak sa ešte rozčuľoval spoza volantu. Zdržanie som si všimol až keď som vystúpil na Mariánskej, kde akýsi cestujúci prišli za vodičom, v snahe kúpiť lístky alebo čo. Neviem koľko to trvalo, nezaujímal som sa o to, možno to bolo 20 sekúnd, ktoré sú viac než dosť aby nestihol svetlá. Podotýkam, že sme nemali žiaden problém s chodcami na Kamennom ani inde.
EDIT: Naštvalo ma aj to, že som po čakaní cestoval časť trasy v linke 20 načierno. Lebo mi medizčasom vypršala platnosť lístka. Bol som vtedy čerstvo nahnevaný vzniknutou situáciou a prichystaný hádať sa s revízormi, ak by ma chceli pokutovať za jazdu na čierno (po uplynutí platnosti), aby si overili na dispečingu, že električka na linke 4, poradie tretie, naozaj meškala tak, že som nestihol prípoj a že moja vina to nie je, lebo ja som sa riadil cestovným poriadkom a podľa toho kúpil lístok tak, aby mi pokryl celú trasu vrátane dvojminútového čakania na príjpoj. Našťastie žiadna kontrola nebola. Moja snaha necestovať načierno bola jedným z dôvodov, prečo som volil čakanie na prípoj 2 minúty a nie 12 minút. Nečakal som večer bude mať električka problém.