Naopak, vždy keď tadiaľ idem, tak si dávam sakramentský pozor. Keď idem von z mesta a vidím, že za priecestie sa nedostanem, lebo autá stoja, tak zastavím. A zastavím tak, aby mohli naďalej prechádzať autá z Vrakunskej na Trnavskú. A robí to tak väčšina vodičov. Vždy sa nájde nejaký ten polovodič, ale normálny človek to chápe.
Tak niektori nevodici maju problem pochopit, ze nemaju vojst do krizovatky ked nevies nou prejst - co myslis, ze na tom zmeni niekolko desiatok az stoviek ton vaziaci vlak?
Práve som chcel písať Johnnyjankovi na jeho poslednú vetu v #170312, takže aj pre Teba: V živote by ma nenapadlo vojsť na akékoľvek priecestie, čiže ani na toto, skôr, ako mám za priecestím voľné miesto na jeho opustenie. Pravdepodobne preto, že rozmašírovanú ružovú hmotu pod mašinou a prvými dvadsiatimi vozmi chodím riešiť pomaly každý týždeň Len tí trúbiči za mnou to nechápu - zrejme medzi nich patríš .
Ak pominiem to, že tak to funguje aj teraz a bez semaforov prirodzene, tak by som mal technickú otázku: Ako by také smart semafory zistili, že je čas "tesne pred spustením výstrahy"?
tam moze ale velmi lahko vzniknut dead-lock - auta smer ikea a letisko sa uz nepohnu lebo uz nemozu do priecestia, auta smer mesto zablokuje niekto kto sa chce otocit na prilahlom parkovisku a pokial sa najde nejaky dobrak/smoliar/.... ktory trci na priecesti....
(a povedzme si uprimne, cez toto trojkolajne priecestie asi nik z nas v tejto krizovatke a tej hustote dopravy nevstupuje az ked ju predchadzajuce auto opustilo a je za nim dost miesta aj pre to moje....)
Nechápem, na čo by to bolo dobré. Však kto ide z Trnavskej na Vrakunskú (alebo opačne), tak cez priecestie nejde a nepotrebuje ďalší signál, že môže pokračovať v jazde. A smer Trnavská-Ivanská má zase vždy prednosť. Keď začne blikať PZZ, tak každý pochopí, že treba uvoľniť koľaje, netreba k tomu žiadny "smart semafor". Ak niekedy nie je možné uvoľniť koľaje z dôvodu zápchy, toto je zase niečo, čo nejaký "smart semafor" nevyrieši.
Také, ktoré by v čase výstrahy na priecestí dávali celý čas smeru vrakunská-trnavská a v čase tesne pred spustením výstrahy smeru ivanská-trnavská. Myslím, že tak teoreticky fungujú tie pri Zváračskom.
A hlavne toto bola zrážka s CHODCOM, ktorý určite neriešil problém s dlhou brzdnou dráhou na mokrej vozovke, neriešil ktorá cesta je hlavná ani ktorým smerom je zakázané odbočovať.
Ja tade nejazdím často, ale nikdy som nemal problém s pochopením daného priecestia, nechápem, čo tam tí ľudia robia, ale podľa mňa je zabezpečené dobre, veď to húka už minútu pred prechodom vlaku..
Smart semafory zase nie su hadam nejaky moc velky problem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
johnnyjanko