Ak pominiem to, že tak to funguje aj teraz a bez semaforov prirodzene, tak by som mal technickú otázku: Ako by také smart semafory zistili, že je čas "tesne pred spustením výstrahy"?
tam moze ale velmi lahko vzniknut dead-lock - auta smer ikea a letisko sa uz nepohnu lebo uz nemozu do priecestia, auta smer mesto zablokuje niekto kto sa chce otocit na prilahlom parkovisku a pokial sa najde nejaky dobrak/smoliar/.... ktory trci na priecesti....
(a povedzme si uprimne, cez toto trojkolajne priecestie asi nik z nas v tejto krizovatke a tej hustote dopravy nevstupuje az ked ju predchadzajuce auto opustilo a je za nim dost miesta aj pre to moje....)
Nechápem, na čo by to bolo dobré. Však kto ide z Trnavskej na Vrakunskú (alebo opačne), tak cez priecestie nejde a nepotrebuje ďalší signál, že môže pokračovať v jazde. A smer Trnavská-Ivanská má zase vždy prednosť. Keď začne blikať PZZ, tak každý pochopí, že treba uvoľniť koľaje, netreba k tomu žiadny "smart semafor". Ak niekedy nie je možné uvoľniť koľaje z dôvodu zápchy, toto je zase niečo, čo nejaký "smart semafor" nevyrieši.
Také, ktoré by v čase výstrahy na priecestí dávali celý čas smeru vrakunská-trnavská a v čase tesne pred spustením výstrahy smeru ivanská-trnavská. Myslím, že tak teoreticky fungujú tie pri Zváračskom.
A hlavne toto bola zrážka s CHODCOM, ktorý určite neriešil problém s dlhou brzdnou dráhou na mokrej vozovke, neriešil ktorá cesta je hlavná ani ktorým smerom je zakázané odbočovať.
Ja tade nejazdím často, ale nikdy som nemal problém s pochopením daného priecestia, nechápem, čo tam tí ľudia robia, ale podľa mňa je zabezpečené dobre, veď to húka už minútu pred prechodom vlaku..
Na to koľko nehôd sa tu už za tie roky stalo, kompetentní vôbec nehovoria, kedy plánujú tento prejazd riešiť. Plánuje sa to pri výstavbe TIOP Ružinov, resp. začalo sa tu už niečo plánovať?
johnnyjanko