Ja rozumiem, že chodec je tiež účastník premávky, no nemá vodičský preukaz a predpokladajme, že je tak negramotný, že nevie kedy nevstupovať na železničné priecestie. Akurát spomínaná trať pri Zváračskom je pekným príkladom vhodného zabezpečenia. V časoch fungovania si pamätám, že tam boli (možno sú) rampy aj na chodníkoch pre peších a tak ani na tej malej križovatke nedôjde k pochybeniu. Vtedy keď to fungovalo, tak viem, že zo všetkých smerov na križovatkách okolo priecestia skočila okamžite červená a s niekoľko sekundovým oneskorením sa spustila akustická a svetelná signalizácia na žel. priecestí a následne sa spustili rampy ako pre autá, tak pre peších.... a to sa bavíme o menej významnom a zastaralom priecestí, kde boli v tom čase ešte staré signalizácie, typu SSSR a nie ako AŽD 71.
N/A