Reakcia na: Technopol #152520:
Musim sa zastat juraja nakolko som Ruzinovcan a fakt ze karosy tu jazdia na kazdej klbovej linke mi tiez nepride fer. Ak su tie karosy take skvele tak by sa mohli vypravovat na spickove poradia 93ky alebo z 84 urobit polovicne vysokopodlaznu linku ako je to u 78 ci 63
asi by z vas nikto nebol spokojni keby to tak bolo. Takze je uplne normalne ze aj do toho juraku chceme viac novych vozidiel aby sa na kazdu linku dostal nejaky novy NP autobus. Inak tu neplati rovanky meter pre vsetky vozovne a ak je to podla vas v poriadku tak to tu potom naozaj nema zmysel riesit.
Odpadli všetky úchyty, ktorými to bolo v strope prichytené.. lebo nedržalo poriadne ani to stropné obloženie ? Ale to nie je o kvalite alebo veku karosy ale skôr o nekvalite údržby..
Mike
Napr. urbanwaye v záruke sa musia servisovať v Iveku, tak tam ako prvá prišla s poruchami 1041 - a tam na to kukali že čo za autobus to je že taký ešte nevideli, tak musela ísť na opravu do Čiech. A medzičasom majú samozrejme poruchy aj iné urbany, tak všetky chodia do Iveka a to to na počkanie nespraví.. Takže tam nepomôžu žiadne vypočítané % do rezervy.
Potom zohráva veľmi podstatnú rolu ako napísal Petto kladný hospodársky výsledok , keďže sa na vybrané vozy zámerne neobjednávajú náhradné diely minimálne štvrť roka, niekedy aj pol roka.
Takže žiaľ v DPB, a teraz konkrétne divízií autobusy, platia úplne iné zásady čo sa oplatí a čo nie. To nie je ako v súkromnej firme napr. kamiónovej špedičnej doprave kde keď im stojí nejaký voz v areáli firmy cez deň tak už sú za to u zodpovedných minimálne strhnuté prémie, pretože keď tam voz stojí tak nezarába; ale on musí čo najviac jazdiť...