Reakcia na: Mike #152533:
Neviem prečo by som mal byť invalid aby som mal nárok na NP vozidlo. Dokonca mi není jasné prečo "doplnkové" linky na ne tiež nemajú nárok, veď aj tam cestujú rovnakí ľudia ako inde. A ak sa môžem spýtať rátajú sa ako doplnkové aj špičkové poradia celodenných liniek? ? K tej 78 a 63 len poznamenávam, že takmer každý deň sa tam na celodenkách vyskytujú karosy ale o to až tak nejde lebo sa to netýka len ich. Ak sa vozovňa rozhodne mať 0 NP vozidiel je to v poriadku ale tak nech sa výprava liniek spravodlivo rozdelí aby sa nové vozidlo ušlo každej linke. O dĺžke vozidla tu nepadlo ani slovko ale keď už to spomínaš tak tam to bolo pekne podelené čo sa týka NP vozidiel lebo všetky linky z Krasňan boli pol na pol čo sa toho týka. Dĺžka vozidla tam nehrala rolu ?
asi by z vas nikto nebol spokojni keby to tak bolo. Takze je uplne normalne ze aj do toho juraku chceme viac novych vozidiel aby sa na kazdu linku dostal nejaky novy NP autobus. Inak tu neplati rovanky meter pre vsetky vozovne a ak je to podla vas v poriadku tak to tu potom naozaj nema zmysel riesit.
Odpadli všetky úchyty, ktorými to bolo v strope prichytené.. lebo nedržalo poriadne ani to stropné obloženie ? Ale to nie je o kvalite alebo veku karosy ale skôr o nekvalite údržby..
Juraj76
Doslova sa v materiáli, ktorý slúžil ako podklad na rokovanie mestského zastupiteľstva o nákupe nových autobusov píše:
1. Prevádzková záloha pre potreby okamžitej výmeny vozidiel pri prípadných poruchách počas premávky, resp. dopravných nehodách, úpri ktorých dôjde k poškodeniu vozidla. Pre zabezpečenie tejto zálohy odporúčame zálohu v rozsahu do 5 %, minimálne jedno vozidlo.
2. Oprávka, vozidlá, na ktorých sú vykonávané vyššie stupne opráv v rozsahu 5- 10 %, minimálne 1 vozidlo.
3. Celkovo by namal byť vyšší počet vozidiel v nečinnosti vyšší ako 10- 15 %.