chcela by som poďakovať šoférovi L83, 4914 (dnes 14.2., odchod z Homolovej 16:31) za priateľské a ústretové správanie voči cestujúcim ?
a potom rôzne krátkodobé odstavenia na poruchy, po nehodách, prehliadky, atď..
Mike
Napr. urbanwaye v záruke sa musia servisovať v Iveku, tak tam ako prvá prišla s poruchami 1041 - a tam na to kukali že čo za autobus to je že taký ešte nevideli, tak musela ísť na opravu do Čiech. A medzičasom majú samozrejme poruchy aj iné urbany, tak všetky chodia do Iveka a to to na počkanie nespraví.. Takže tam nepomôžu žiadne vypočítané % do rezervy.
Potom zohráva veľmi podstatnú rolu ako napísal Petto kladný hospodársky výsledok , keďže sa na vybrané vozy zámerne neobjednávajú náhradné diely minimálne štvrť roka, niekedy aj pol roka.
Takže žiaľ v DPB, a teraz konkrétne divízií autobusy, platia úplne iné zásady čo sa oplatí a čo nie. To nie je ako v súkromnej firme napr. kamiónovej špedičnej doprave kde keď im stojí nejaký voz v areáli firmy cez deň tak už sú za to u zodpovedných minimálne strhnuté prémie, pretože keď tam voz stojí tak nezarába; ale on musí čo najviac jazdiť...