Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #148364:
prezila to?
Reply on: TeBeCe #148360:
Nejaka s prepacenim slepica si myslela, ze to stihne prejst cez trat pred elektrickou ? Aby usetrila 10 sekund, tak vypla mozog a zdrzala mozno tisic ci dve tisic ludi na polhodniu ... (bol som v elektricke, do ktorej vletela)
Eliny stali z dovodu nehody nejaka T3 rozparala Golfa s ev. Cislom LV.
Reply on: Valec #148359:
takže zase kvôli pár primitívom trpia obyčajní ľudia .... ideálne by bolo robiť hentaký snem darmožráčov v Lieskovci
Reply on: TeBeCe #148360:
aha, takze 20 minut to stalo.
Aktualne bola na neznamy cas prerusena aj premavka elektriciek do Karlovky, ale uz to ide.
Podľa Zelenej vlny RTVS sú aktuálne odkláňané električky cez tunel kvôli bezpečnostnej konferencii...
Dnes na 23/2-3405 ten vodič nepozná asi inú jazdu ako na plný plyn. Všade ide o 2 minúty skôr otáčkomer na 2100-2400 a tá prevodovka nestíha radiť. Mne to nevadí, akurát ten motor už z tých kickdownov riadne píska. ?
#7766 -> BUSE na pravoboku nezobrazuje cislo linky #1839 -> Husar jazdi akoby sa za nim rutil diabol z bycom (aj ked mne osobne to nevadi, ale priemerny vlk sa asi citil ako hnoj)
Reply on: richardhudec #148355:
Styl prace taky klasicky, beusacky - opravovat pocas dna za plnej premavky, kabel natiahnuty krizom cez kolaj smerom do mesta, zdrzanie elin tak jeden cyklus, pritomny dispecer sa pozera, a ked sa priruti rozbehnuta elekricka od racka, tak potom predpisovo rychlo uskakuju z cesty...
Reply on: Max #148354:
To tam majstrujú pravidelne každého pol roka už niekoľko rokov 😃 Už by to konečne mohli zmajstrovať poriadne nech sa im to stále neláme 😃 Aj tak je to vždy zvarené tak, že mám pocit, že sa to každú chvíľu rozpadne. A k pohodlnosti jazdy v električke to tiež neprispieva 🙂
Nic sa nedeje? 😕 akurat na Radlinskeho, tesne pred rackom tratovaci daco majstruju na kolaji smer Raca - podla zvukov asi otvorena zlomenina.
1859 vychádzal na 70/4 z garáže, okolo 7:25 prechádzal Bajkalskou smer Trnko, napojil sa zrejme 7:41 Most SNP smer ŽST PB.
Dneska ráno zase na obratisku Šulekova dva trolejbusy, jeden krátky a jeden kĺb bolo 8.00 a nič nešlo vôbec dole, pritom odchod je písaný na CP na 7:59, prvý trolejbus sa uráčil prísť zo zastávky Šulekova na Koziu až o takmer 8:05, k tomu zastávkovému CP, na zastávke Kozia smer Prievoz je aktuálny CP pre linku 208 z 5.5.2014 je tam písaný ale odchod o 8:07 tu na stránke je CP s odchodom o 8:09 ??? V ostatných časoch odchodov neviem či je chyba.
Dnes 14.05.2014

23+24+26/7 1833.
27/1 1907.
63/1 2206.
83/1 4940, 83/7 4931, 83/8 4901, 83/10 4915, 83/11 4932, 83/13 4906.
84/3 1838, 84/6 2858, 84/9 1636, 84/11 2845.

211+212/5 6276, 211+212/7 6311.
Keď už sa bavíme o L208, tak ma zmenený dispečersky CP. Večer posledné poradia z Hroboňky končia /1 a /2, predtým /3 a /4 🙂
Reply on: volod #148347:
K tej rannej L208 ranná zácpa na Gagarinovej ťa nenapadla ? ...
Reply on: Juraj76 #148346:
Ja keď som šiel okolo, počul som z nej unikať aj vzduch.
Ráno odchod trolejbusu 208 zo zastávky Kozia smer Cintorín Vrakuňa po 8 hod. vôbec ale vôbec nie podľa CP, išiel kĺb s odchodom o 8.05 čo vôbec nesedí s CP, má ísť 7:59 a potom 8:07 podľa zastávkového CP, tu vidím na stránke ale nový májový CP s odchodom o 8:09, aj tak to ale nesedí a vôbec na tej zastávke teda ani nie je aktuálny CP nalepený!!! Teraz podvečer vôbec nevykonaný odchod linky 99 zo zastávky Farského smer žst. Petržalka, išiel bus o 18.42 a ďalší až o 18.59 (voz 4111) a mal ísť podľa CP o 18.50, takže takmer 20 min. diera v intervale. No a že bratislavský dopravný podnik robí prieskum spokojnosti zákazníkov že ako sú spokojní s jeho službami, vážení šak ale toto je výsmech ľudom že prieskum spokojnosti, to snáď nie je pravda, čo to nikto nevidí?
Okolo 16.50 mal voz 2813 na linke 95 nejaké technické problémy pod mostom SNP smer Petržalka, stál priamo na zastávke pod mostom so zapnutými blikačkami, bez cestujúcich a so zdvihnutým predným krytom pod čelným sklom vodiča.....Potom som ho ale už videl zase na trase, tak asi to "rozchodil".
Oprava a doplnenie do výpravy:
Voz 6643 už nepremával od zástavkz Gagarinova. Problémy mal najmenej od zástavkz Mlynské nivy. Vyzeralo to, ako keby bolo nejaké chybné spojenie medzi drôtmi a trolejbusom, pretože na státí na červenej a na zástavkach bol zvuk, akokeby sa vypínal a znova zapínal motor- rovnako ako pri výpadku zberačov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.