Reakcia na: BA2301 #181332:
Bratislava nie je Viedeň ani New York a ani Amsterdam. A nikdy nebude. Hlavná stanica a každá iná železničná stanica má byť dopravne dostupná IAD a to tak, aby bolo možné prísť a vyložiť cestujúceho alebo cestujúceho naložiť K+R (Kiss&Ride). Na vymáhanie práva tam stačí dať mestskú políciu a/alebo kamery. A pokiaľ je na to priestor, tak by pri každej stanici malo byť strážené platené dlhodobé parkovanie. Nechápem túto logiku šikanovia ľudí nezmyselnými obmedzenia a úmyselným škodením. Tento absurdný ľavicový aktivizmus skončí ako vždy, veď to už vidíme v iných štátoch, kde sa aktivizmus a "zlepšovanie verejného priestoru" odtrhol z reťaze.
samkoh
V súčasnosti má tá križovatka 3 fázy:
1. šancová rovno+vpravo, chodci cez cestu od stanice okrem smeru od Račka, električkovú trať, Žabotovu a Štefanovičovu.
2. od SAV na stanicu+električky+ chodci cez šancovú a vetvu od Račka na stanicu+výjazd zo Žabotovej
3. Od stanice
Po novom aj keby električka išla po východnom okraji súčasnej cesty ku hlavnému vchodu na hlavnú stanicu, budeš potrebovať fázu, keď sa bude dať odbočiť od SAV na súčasné električkové obratisko a inú fázu, keď sa bude dať vyjsť od súčasného električkového obratiska. Plus budeš musieť mať dva odbočovacie pruhy od SAV na stanicu-jeden pre MHD a zásobovanie prevádzok na stanici a druhý pre zvyšnú dopravu. Rovnako tak budeš potrebovať dva semafory pre odbočenie od SAV na stanicu, čo bude miesta neznalých vodičov dosť mýliť.