Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ma178rek #181317:
Len tým dosť skomplikuješ križovatku Šancová/Štefanovičova/Námestie Franza Liszta, lebo budeš potrebovať 4., možno aj 5. fázu signálneho plánu.
V súčasnosti má tá križovatka 3 fázy:
1. šancová rovno+vpravo, chodci cez cestu od stanice okrem smeru od Račka, električkovú trať, Žabotovu a Štefanovičovu.
2. od SAV na stanicu+električky+ chodci cez šancovú a vetvu od Račka na stanicu+výjazd zo Žabotovej
3. Od stanice
Po novom aj keby električka išla po východnom okraji súčasnej cesty ku hlavnému vchodu na hlavnú stanicu, budeš potrebovať fázu, keď sa bude dať odbočiť od SAV na súčasné električkové obratisko a inú fázu, keď sa bude dať vyjsť od súčasného električkového obratiska. Plus budeš musieť mať dva odbočovacie pruhy od SAV na stanicu-jeden pre MHD a zásobovanie prevádzok na stanici a druhý pre zvyšnú dopravu. Rovnako tak budeš potrebovať dva semafory pre odbočenie od SAV na stanicu, čo bude miesta neznalých vodičov dosť mýliť.
Reakcia na: Petto #181324:
Stačilo by, keby polícia dôsledne pokutovala blokovanie bus pruhu taxíkmi a autami. A zabránila by zablokovaniu VHD autami čakajúcimi na uvoľnenie parkoviska. Dtto Kramáre.
Reakcia na: Ma178rek #181323:
To parkovisko ma ale sukromnik nie ? Aj s danym pozemkom. Takze ani to nebude lacne ho vyvlastnit.
Reakcia na: Petto #181320:
S neobmedzeným rozpočtom vieš urobiť čokoľvek 🙂 najlacnejšie riešenie je zrušiť parkovisko a a vstup na stanicu len pre MHD od cca rozvetvenia ...
Reakcia na: B K #181321:
Tak to prrr. To by bol lena parkovacia plocha ponad elek.obratisko
Reakcia na: Petto #181320:
Plató v2😍
Reakcia na: Adam3 #181316:
Tiež mi to napadlo už, že ponad elek.obratisko urobit ďalšie podlažie len pre parkovisko IAD resp vozidla do 3,5t.. A súčasne parkovisko zrusit resp prerobiť na ďalšie MHD zastávky + diaľkové spoje
Reakcia na: BA2301 #181315:
Vo Viedni na letisku máš 10 alebo 15 min. grátis. V BA podobne.
Reakcia na: Ma178rek #181317:
Tak samozrejme, urobit to cele dvojposchodovo by bolo najlepsie, ale ovela nakladnejsie, toto by som videl ako taky kompromis.
Tiez sa mi to zlepsovanie IAD nepaci, ale vyriesilo by to sucastny problem ked auta cakajuce na uvolnenie parkoviska blokuju MHD.
Ak by sa uz niekde od krizovatky MHD od aut oddelila na obvod, tak nech uz je v strede pomer parkovisko / zelen / pruh aut cakajuci na uvolnenie parkoviska akykolvek je mi jedno. Kludne nech polovica tej plochy nie su parkovacie miesta, ale priestor kde budu stat auta a cakat na uvolnenie miesta. Hlavne je, ze nebudu blokovat MHD.
A celkovo by to aj priblizilo nastupistia / vystupistia MHD. Nie ako dnes, ze ta v spicke konakace autobusy vyhodia blizsie k zastavke Pod stanicou, ako k budove stanice...
Reakcia na: Adam3 #181316:
To skôr električky nech idú povrchom hore a na mieste električiek vybudovať parkovisko...

Hore by som nechal iba MHD a dole IAD + Taxi...

Na hlavnú stanicu treba utlmiť IAD nie ju zlepšovať
Podla mna je tam ale aj vela zabiteho priestoru vdaka dvom sluckovym obratiskam vedla seba. Ak by sa priestor vyskovo vyrovnal a prestavalo sa to na sposob Kosic, teda MHD spolocne na okraj a dostredu parkovisko, tak by sa ta kapacita rapidne zvysila. Otazka je, ci sucastny problem je iba kapacita parkoviska, alebo aj priepustnost uzla pod stanicou. Lebo mat tam vacsie parkovisko by tam mohlo dotiahnut este viac IAD.
Reakcia na: upravovač fotiek #181314:
Tak by to fungovalo aj v iných štátoch. Prístup IAD vrátane taxi a MHD nemusí byť na tom istom mieste a v Bratislave na to ani nie sú podmienky. Chcelo by to tam aj parkovisko s progresívnou sadzbou - niečo ako prvá polhodina z 3€, druhá za 7€ a potom 10€ za pol hodiny (samozrejme načatej). Ak tam mám niekoho vyzdvihnúť, existujú mobilné telefóny, takže o meškaní sa vieme informovať.

Nám. Fr. Lizsta by ostalo len pre MHD a dalo by sa lepšie zorganizovať, vrátane parkovania náhradných vozidiel, prestávok, atď.

Mimochodom, na viedenskom letisku na príletoch stojí pol hodina 5€ od prvej sekundy. Billa začala strážiť svoje parkovisko, takže čakajúci Slováci majú jedinú možnosť počkať niekde vo Fischamend alebo v Bruck, sledovať lietadlo na Flightradar24 a prísť na letisko až po pristátií. Tí cestujúci chvíľu čakania vydržia, aspoň nebude preplnený vestibul za príletmi. Takže bratislavská hlavná šťanica by taký režim zniesla tiež.
Reakcia na: mirec240 #181313:
Prístiup zo Šancovej by mal ostať výlučne pre MHD. Pre IAD by mal byť z Pražskej, kde by bolo aj malé parkovisko.
Hlavná stanica a okolie opäť ako obvykle dopravný kolaps...
Smer Trnavské mýto nechodí nič
Edit: Všetko ide ako má a prepáčte za toľko príspevkov
Za zastávkou R mýto smer Stn. Vrakuňa je odstavená 6907
Bolt vs Škoda Citigo na Račianskom mýte, Škoda je na toltálku
#7703 + #7706 DN s OA za zastávkou Česká, smer Trnavské mýto. Na miesto práve prišiel dispečing.

Edit: Premávka obnovená
Reakcia na: david11 #181306:
No bolo to aj fajn keď bola 15.9 zlá poveternostná situácia
Reakcia na: david11 #181306:
Minuly rok pocas dusiciek tam nocovalo 5 suprav skoro tyzden 😁

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.