Reakcia na: csepka_3 #181029:
Pred 10 rokmi sa tu viedla velmi zaujima diskusia ohladom starych vyzbroji, udrzby, techniky jazdy, atd. Pridavam to sem pre tych ktori ju necitali, IMO by to malo byt povinne citanie pre kazdeho ktory sa aspon trochu zaujima o stare elektricky:https://imhd.sk/ba/doc/sk/14314/T3M-7602-7610-op%C3%A4%C5%A5-v-prem%C3%A1vke?dfpi=28#28
Ako klucovy povazujem tento citat:
"Najlepšiu spoľahlivosť majú vraj TV8 - tie, ako dielenskí vravia, pomaly už ani nevedia, ako vnútri vyzerajú - tak zriedkavo do nich musia "liezť" kvôli poruchám."
Je smutne, ako sa situacia odvtedy zmenila. Ja viem ze su tu mnohi ktori by chceli (nielen) tieto vozidla vyradene, ale pokial neexistuje nahrada za stare vozidla, tak by bolo fajn aby sa udrziavali ako keby bole nove. Koniec koncom aj samotny substrat oceni, ak je stare vozidlo v dobrom stave a je vysoka sanca ze ich dostane do destinacie spolahlivo a nacas, a nie ze sa dennodenne bude kazit.
Mimochodom, ja neviem ci by tym vozom pomohlo ani keby sa vratili do Krasnan, kde ten know-how zostal. Vsetky tieto problemy s T3G nastali ked este v Krasnanoch nezmyselne zacali obmedzovat ich pouzivanie zaciatkom roka 2021, kym este jazdili T6A5 denne (ich odstavenie prislo az neskor, v marci 2021, a po obnoveni ich vypravovania sa nevratili T3G dalsie 2 tyzdne). Odvtedy je situacia s tymito vozmi velmi otazna; 7837+38 sa kazila denne aj ked sa vratila v maji 2021, a nakoniec sa to "vyriesilo" tak ze nasledne 2 roky jazdila prevazne ako Ruzinovske ZV kde viac stala nez jazdila; zatial co 7839+40 bola v premavke len 2 dni a potom vyse roka bola odstavena (od vodicov mam info ze sa jej prepadavala strecha). 7843+44 po VP v lete 2021 sa tiez neustale kazila, to tiez nebola ziadna slava. Pritom staci sa pozriet na vypravy z poslednych mesiacov 2020 a porovnavat ako casto tie vozy v tej dobe isli na poruchy.
david11
V Petržalke vieš aspoň použiť iné linky.