Keď potiahne predný bus úplne dopredu tak sa zmestia za seba kĺbák aj sólo, hoc zadné vozidlo bude mať dvere dosť ďaleko od hrany nástupišťa. Pristavovanie k hrane je ale všeobecný problém na tej zastávke a napríklad pri 203 je to kvoli tvaru obratiska v podstate nemožné. Čo sa týka otáčania kĺbovej 203 na Búdkovej, nie je to nejaký veľký problém - bežne sa pred voľným dňom na večerných poradiach, ktoré prejazďujú na nočáky, vyskytujú kĺbové vozidlá.
Zaujímavé, že táto poznámka je aj pri 83/12, ale tiež mi vyhadzuje, že bude vypravovaná z Petržalky. Tam ale predsa už žiadne VP vozy nie sú a Karosy nemôžu preradiť do Petržalky, lebo tam nie je plnička CNG.
Našiel som 3 výnimky: ráno 6.50, 7.20, 7:50 z Na hrebienku smer Búdková nadväzuje na 207, keďže 203 a 207 majú ráno 6:45-8:00 z búdkovej obidve 10-minútový interval, kým 41 15-minútový... vtedy to ako riešia?
Ako pozerám túto fotku, napadla mi otázka, ktorá mi vŕtala v hlave už dlhšie: ako sa v súčasnosti rieši, ak sa na nástupišti Búdková smer mesto/kalvária/na hrebienku stretne 41 s kĺbovou 207? Kým chodili cez Búdkovú iba krátke trolejbusy, bývalo dobrým zvykom čakať sa navzájom, a niekedy sa tam dokonca zmestila za seba trojica 41+207/203+147, ale takto asi cestujúci buď z 41 alebo 207 vidia pred nosom odchádzať nadväzný spoj...
A ako sa na Búdkovej otočí kĺbová 203? Nechodím tadiaľ už 4 roky, ale pamätám si, že aj krátka sa do obratiska zmestila len tak-tak...
Tá poznámka "Spoj nemusí byť zabezpečený nízkopodlažným vozidlom" pri jednom rannom poradí L33 je príprava na Karosu, alebo na dotiahnutie 15TrM? Necháme sa v pondelok prekvapiť
Však svojho času jazdili 25Trky cez víkend niektoré poradia na L32 (kvôli prestávkam) a už vtedy bolo treba palice 2x nahadzovať (pod stanicou a na Molecovej).
Problémom by podľa mňa bola skôr cena (musíš použiť aj viac nosných lán a pod.) a to, že polovica odbočiek by bola manipulačná, resp. iba pre N72 (ktorej predĺženie na stanicu nie je zrovna top prioritou), preto som sa pýtal, aká by to bola úspora, pretože výstavba nových manipulačných spojiek (resp. tratí pre nočné linky) nie je dobrá na PR a preto sa do nich veľmi neinvestuje (viď napr. Prievoz, most), ba sa ešte aj z existujúcich vyberajú výhybky...
Aj ja mám taký pocit. Neviem prečo sa stojí na pražskej v smere do mesta už od Hroboňovej. Reálne všetko čím som dnes šiel meškalo minimálne 10 - 15 minút
Už dobrých pár hodín jazdí autobusová a trolejbusová doprava mimo grafikon (napríklad aj taká 41 sa nestíha točiť). Stačí pozerať virtuálnu tabulu. Na cestách vládne chaos. Všade kolóny osobných áut - takto to bolo už po 14h, keď som išiel z práce.
Nie, ale píšeš, že 8 výhybiek a 7 krížení je nereálne, tak by ma zaujímalo, že prečo. Vedenie na veľkej 4-ramennej križovatke odvšadiaľ všade mi nepripadá ako laikovi nejaké špeciálne nereálne, tak ma zaujalo tvoje konštatovanie.
Urbanway 2423