Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mischo1 #170189:
Trolejbusarske sluzby Hrobustova ale prevadzkovane s autobusmi jak doteraz X33/5-8 (or vikendova X5/X33/13-16). Majitelia 25tr tam casto jazdili s NB18 z Petrzalky.
Reply on: birch #170199:
Už raz sa stalo, že sa toto v Dúbravke objavilo ako záložák, keď hradil 84-ku, tuším že to vtedy bol #3302 a to bolo vážne "spestrenie"
Reply on: TomJ #170195:
Nooo, zopár vysokopodlažných vozidiel by sa ešte našlo, ktoré by mohli tankovať aj v Petržalke a tie by na L33 aj L83 boli určite 'spestrením' 😉
https://imhd.sk/ba/galeria-media/232974/SOR-C-10-5-netradi%C4%8Dne-ako-z%C3%A1lo%C5%BEn%C3%A9-vozidlo-na-linke-31

Ale keďže aj napr. L1 má cez víkend všetky poradia nízkopodlažné a napriek tomu je v CP zopár vysokopodlažných spojov, niektoré dokonca iba jedným smerom, pôjde asi o chybu pri vytvorení alebo spracovaní CP. No nič to, na manévre s 15 TrM si bude treba počkať až keď nasneží 😛
Reply on: Solider #170193:
Odkedy chodī 41 zo stanice, tak v špičke je tam nadväznosť iba na papieri. Ráno medzi 7-9h som ešte nezažil že by 41ka meškala z Búdkovej menej ako 2 min. Detto poobede sa podarī jeden odchod z 10 načas.
Reply on: Machnac #170196:
vďaka za objasnenie.
Reply on: samkoh #170194:
Keď potiahne predný bus úplne dopredu tak sa zmestia za seba kĺbák aj sólo, hoc zadné vozidlo bude mať dvere dosť ďaleko od hrany nástupišťa. Pristavovanie k hrane je ale všeobecný problém na tej zastávke a napríklad pri 203 je to kvoli tvaru obratiska v podstate nemožné. Čo sa týka otáčania kĺbovej 203 na Búdkovej, nie je to nejaký veľký problém - bežne sa pred voľným dňom na večerných poradiach, ktoré prejazďujú na nočáky, vyskytujú kĺbové vozidlá.
Reply on: birch #170187:
Zaujímavé, že táto poznámka je aj pri 83/12, ale tiež mi vyhadzuje, že bude vypravovaná z Petržalky. Tam ale predsa už žiadne VP vozy nie sú a Karosy nemôžu preradiť do Petržalky, lebo tam nie je plnička CNG.
Reply on: Solider #170193:
Našiel som 3 výnimky: ráno 6.50, 7.20, 7:50 z Na hrebienku smer Búdková nadväzuje na 207, keďže 203 a 207 majú ráno 6:45-8:00 z búdkovej obidve 10-minútový interval, kým 41 15-minútový... vtedy to ako riešia?
Reply on: samkoh #170192:
41 je predsa naviazaná na 203 predsa, takže sa s 207 nestretne.
Reply on: Machnac #170185:
Ako pozerám túto fotku, napadla mi otázka, ktorá mi vŕtala v hlave už dlhšie: ako sa v súčasnosti rieši, ak sa na nástupišti Búdková smer mesto/kalvária/na hrebienku stretne 41 s kĺbovou 207? Kým chodili cez Búdkovú iba krátke trolejbusy, bývalo dobrým zvykom čakať sa navzájom, a niekedy sa tam dokonca zmestila za seba trojica 41+207/203+147, ale takto asi cestujúci buď z 41 alebo 207 vidia pred nosom odchádzať nadväzný spoj...
A ako sa na Búdkovej otočí kĺbová 203? Nechodím tadiaľ už 4 roky, ale pamätám si, že aj krátka sa do obratiska zmestila len tak-tak...
Dnes vozia kĺbové 37-ky iba vzduch.🙂
Reply on: Mischo1 #170189:
Kvôli tým našim 25 Tr-kám, ktoré sú tak strašne spoľahlivé, až sa kazia a okrem iného sa im pravdepodobne nechce ťahať 31 Tr na Dlhé diely lebo cash
Reply on: birch #170187:
Keď som pozeral služby tak 33/5 a 33/6 budú asi autobusové spoje. služby začínajú a končia vo vozovni Petržalka. Nemajú dostatok T-busov?
Reply on: birch #170187:
Zaujímavé, že poobede už pri tom istom poradí táto poznámka nie je?
Tá poznámka "Spoj nemusí byť zabezpečený nízkopodlažným vozidlom" pri jednom rannom poradí L33 je príprava na Karosu, alebo na dotiahnutie 15TrM? Necháme sa v pondelok prekvapiť 😉
Reply on: Urbanway 2423 #170172:
Však svojho času jazdili 25Trky cez víkend niektoré poradia na L32 (kvôli prestávkam) a už vtedy bolo treba palice 2x nahadzovať (pod stanicou a na Molecovej).
Reply on: 4921 #170171:
Predchvíľou som ho stretol na Drotárskej pri testovaní 41+203. (Ospravedlňujem sa za mizernú kvalitu fotiek, cvakol som to len rýchlo na telefón.)
Reply on: Andy #170180:
Problémom by podľa mňa bola skôr cena (musíš použiť aj viac nosných lán a pod.) a to, že polovica odbočiek by bola manipulačná, resp. iba pre N72 (ktorej predĺženie na stanicu nie je zrovna top prioritou), preto som sa pýtal, aká by to bola úspora, pretože výstavba nových manipulačných spojiek (resp. tratí pre nočné linky) nie je dobrá na PR a preto sa do nich veľmi neinvestuje (viď napr. Prievoz, most), ba sa ešte aj z existujúcich vyberajú výhybky...
Reply on: Pe67 #170181:
Aj ja mám taký pocit. Neviem prečo sa stojí na pražskej v smere do mesta už od Hroboňovej. Reálne všetko čím som dnes šiel meškalo minimálne 10 - 15 minút
Pokazená #1824 odstavená za zastávkou Záluhy

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.