Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Pe67 #168440:
Aha, Kočan, absencia zmyslu pre humor. Škoda, v DPB si mi pripadal byť normálny.
Áno, vadí mi tvoje zhadzovanie jednlinkového variantu, ktorý podľa teba môže aj za zníženie dojivosti kráv.
Reakcia na: Peter6607 #168442:
Nemyslel som s trolejbusmi dnešok, ale situáciu, keď sa odstavovali v rokoch 2015-2016. Vtedy mali tie najnovšie sotva 13 rokov prevádzky za sebou, vtedy mali zostať. Dnes je +5 rokov, to už je iná situácia, samozrejme.
Reakcia na: Mhr1 #168432:
Sme zlė, zlė deckå. Aj keď nie k šoutošom, ale k lekårom chovåm hlbokū ūctu. Inak počas mojej takmer 13 ročnej kariéry v DPB som Ťa mnohokråt viezol.
Reakcia na: Mhr1 #168437:
Dnešná prevádzka starých trolejbusov už balancuje medzi šotovinou a verejným záujmom. Akákoľvek väčšia investícia prekračuje trhovú hodnotu tých vozidiel (tá sa pri funkčnej 15 TrM pohybuje do 5000 €). Od roku 2019 začínajú odchádzať a vyžadujú si čoraz vyššie stupne opráv. Bolo by na čase ich preto preradiť do rezervy a zriadiť negarantované poradia presne tak, ako popisuješ.
Reakcia na: S499.1023 #168436:
Prečítal som si všetky svoje príspevky, ale nikde tam bludy nevidím. Vadí ti že všemožne zhadzujem jednolinkový variant a zastávam sa dvojlinkového??? Čakám diskusiu, nie urážky!

Ostatným sa ospravedlňujem za spam.
Reakcia na: S499.1023 #168436:
A mimochodom nikdy som nebol pokrstený! (doteraz), ale ty o tom vieš veľké...atď. Inak toto je dopravné fórum, takže toto sem nepatrí. Tak láskavo diskutuj k veci. Čakám, aké bludy vykladám?
Reakcia na: Mhr1 #168432:
To je síce pekné, všetka úcta, ale ešte raz si prosím prečítaj svoj príspevok na ktorý som reagoval. Tak ako ja, aj ostatný v reakciách majú pravdu za tým si stojím.
Reakcia na: S499.1023 #168436:
Počúvaj Jeřábek, čo keby si bol taký láskavý a miesto frajerovania a urážania druhých písal k veci ty mudrlant. Čakám argument. Autoslava nie je Praha trululu. Niečo o tom viem keďže na rozdiel od teba velmajstre chodím električkami každý deň s otvorenými očami trululu.
Reakcia na: MatejBA #168433:
Áno, električky to majú inak. To, ako je to na niektorých autobusových linkách, viem veľmi dobre, keďže 98-kou jazdím do roboty. Je to tak správne, teda že linka je v zásade nízkopodlažná, ale na vyznačený spoj - ak to nevyjde - môže byť vypravený aj VP spoj. Takto to malo byť označené u trolejbusov - teda, že na niektoré spoje by mohol byť vypravený trolejbus 15Tr, ak by to nevyšlo. A nie malý trolejbus, ako sa to robí dnes. A nehovorte mi, že sa museli staré trolejbusy vyradiť! Nemuseli, veď práve pre nenulovú zostatkovú hodnotu museli v stave zostať a nemohli sa predať. Takže pár kusov, tých najlepších z posledných sérií, ktoré aj tak zostali v stave, mohli takto využiť.
Ale vrátim sa k električkám. Tam je stále veľa VP vozidiel, takže tam je lepšie, aby sa nízkopodlažnosť vyznačila pri konkrétnom spoji.
Reakcia na: Pe67 #168431:
Nevykladaj bludy, Jehovista.
Neviete niekto čo je s 2649 a 2653 a či sa ešte objavia v premávke?
Reakcia na: Pe67 #168429:
Nejaké 4 súpravy +- by sa na tu L 7 našli, ale podľa mňa ju cielene obsadili výhradne kačicami.
Reakcia na: Pe67 #168430:
Reagujem aj na birch a david1. Asi ste pozorne nečítali a asi ste ma presne nepochopili. Ja ako jeden z najstarších bratislavských šotoušov viem veľmi presne, koľko máme v Bratislave akých vozidiel, veď veľká časť údajov o vozidlách spred roku 1990, čo sú na týchto stránkach, pochádza odo mňa. Takže mňa nepoučujte o tom, že nemáme toľko NP električiek, aby mohol byť vždy každý druhý spoj NP. To, samozrejme, viem! Aj viem, že na internete sa to dá zistiť, ktoré poradie je NP. Mne išlo o to, aby to bolo jasné aj z CP na zastávke. A riešenie? Veď je to v mojom príspevku uvedené! Tak to tu ešte raz zopakujem: "Viem, že v CP nie je miesto na ikonu invalidného vozíka, ale hrubé písmo (bold) na vyznačenie konkrétnych NP spojov by sa snáď zmestilo".
Reakcia na: Pe67 #168429:
Mimochodom toto je daň za jednolinkový variant
Reakcia na: Mhr1 #168418:
Nīzkopodlažných vozidiel måš predsa iba obmedzený počet, z linky 3 ich nemôžeš zobrať. Na špičku jednoducho už nemåš odkiaĺ zobrať ďalšie NP vozy.
Reakcia na: david1 #168423:
To že na linke 7 sū kachny je danė tým, že žiadne inė vozidlå už nie sū k dispozīcii. Nestraš s trojīčkou, nie je ani dostatok 32m sūprav a nieto žeby ešte spåjali trojīčky.
Reakcia na: Mhr1 #168418:
A aký máš návrh, aby vyjadrenie ohľadom nízkopodlažných električiek bolo všeobecne platné a dostatočne marketingovo príťažlivé? Vo všeobecnosti je pravda to, čo je napísané (tzn. každý druhý spoj je nízkopodlažný) a výnimky platia v takých časoch, že do štvrť hodiny niečo nízkopodlažné určite príde...

Ak nerátam dojazdy, dva vysokopodlažné spoje za sebou v Ružinove idú štrnásťkrát za deň.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.