Aha, Kočan, absencia zmyslu pre humor. Škoda, v DPB si mi pripadal byť normálny.
Áno, vadí mi tvoje zhadzovanie jednlinkového variantu, ktorý podľa teba môže aj za zníženie dojivosti kráv.
Nemyslel som s trolejbusmi dnešok, ale situáciu, keď sa odstavovali v rokoch 2015-2016. Vtedy mali tie najnovšie sotva 13 rokov prevádzky za sebou, vtedy mali zostať. Dnes je +5 rokov, to už je iná situácia, samozrejme.
Dnešná prevádzka starých trolejbusov už balancuje medzi šotovinou a verejným záujmom. Akákoľvek väčšia investícia prekračuje trhovú hodnotu tých vozidiel (tá sa pri funkčnej 15 TrM pohybuje do 5000 €). Od roku 2019 začínajú odchádzať a vyžadujú si čoraz vyššie stupne opráv. Bolo by na čase ich preto preradiť do rezervy a zriadiť negarantované poradia presne tak, ako popisuješ.
Prečítal som si všetky svoje príspevky, ale nikde tam bludy nevidím. Vadí ti že všemožne zhadzujem jednolinkový variant a zastávam sa dvojlinkového??? Čakám diskusiu, nie urážky!
A mimochodom nikdy som nebol pokrstený! (doteraz), ale ty o tom vieš veľké...atď. Inak toto je dopravné fórum, takže toto sem nepatrí. Tak láskavo diskutuj k veci. Čakám, aké bludy vykladám?
To je síce pekné, všetka úcta, ale ešte raz si prosím prečítaj svoj príspevok na ktorý som reagoval. Tak ako ja, aj ostatný v reakciách majú pravdu za tým si stojím.
Počúvaj Jeřábek, čo keby si bol taký láskavý a miesto frajerovania a urážania druhých písal k veci ty mudrlant. Čakám argument. Autoslava nie je Praha trululu. Niečo o tom viem keďže na rozdiel od teba velmajstre chodím električkami každý deň s otvorenými očami trululu.
Áno, električky to majú inak. To, ako je to na niektorých autobusových linkách, viem veľmi dobre, keďže 98-kou jazdím do roboty. Je to tak správne, teda že linka je v zásade nízkopodlažná, ale na vyznačený spoj - ak to nevyjde - môže byť vypravený aj VP spoj. Takto to malo byť označené u trolejbusov - teda, že na niektoré spoje by mohol byť vypravený trolejbus 15Tr, ak by to nevyšlo. A nie malý trolejbus, ako sa to robí dnes. A nehovorte mi, že sa museli staré trolejbusy vyradiť! Nemuseli, veď práve pre nenulovú zostatkovú hodnotu museli v stave zostať a nemohli sa predať. Takže pár kusov, tých najlepších z posledných sérií, ktoré aj tak zostali v stave, mohli takto využiť.
Ale vrátim sa k električkám. Tam je stále veľa VP vozidiel, takže tam je lepšie, aby sa nízkopodlažnosť vyznačila pri konkrétnom spoji.
Reagujem aj na birch a david1. Asi ste pozorne nečítali a asi ste ma presne nepochopili. Ja ako jeden z najstarších bratislavských šotoušov viem veľmi presne, koľko máme v Bratislave akých vozidiel, veď veľká časť údajov o vozidlách spred roku 1990, čo sú na týchto stránkach, pochádza odo mňa. Takže mňa nepoučujte o tom, že nemáme toľko NP električiek, aby mohol byť vždy každý druhý spoj NP. To, samozrejme, viem! Aj viem, že na internete sa to dá zistiť, ktoré poradie je NP. Mne išlo o to, aby to bolo jasné aj z CP na zastávke. A riešenie? Veď je to v mojom príspevku uvedené! Tak to tu ešte raz zopakujem: "Viem, že v CP nie je miesto na ikonu invalidného vozíka, ale hrubé písmo (bold) na vyznačenie konkrétnych NP spojov by sa snáď zmestilo".
To že na linke 7 sū kachny je danė tým, že žiadne inė vozidlå už nie sū k dispozīcii. Nestraš s trojīčkou, nie je ani dostatok 32m sūprav a nieto žeby ešte spåjali trojīčky.
A aký máš návrh, aby vyjadrenie ohľadom nízkopodlažných električiek bolo všeobecne platné a dostatočne marketingovo príťažlivé? Vo všeobecnosti je pravda to, čo je napísané (tzn. každý druhý spoj je nízkopodlažný) a výnimky platia v takých časoch, že do štvrť hodiny niečo nízkopodlažné určite príde...
Ak nerátam dojazdy, dva vysokopodlažné spoje za sebou v Ružinove idú štrnásťkrát za deň.
Pe67
Ostatným sa ospravedlňujem za spam.