Reakcia na: MatejBA #168433:
Áno, električky to majú inak. To, ako je to na niektorých autobusových linkách, viem veľmi dobre, keďže 98-kou jazdím do roboty. Je to tak správne, teda že linka je v zásade nízkopodlažná, ale na vyznačený spoj - ak to nevyjde - môže byť vypravený aj VP spoj. Takto to malo byť označené u trolejbusov - teda, že na niektoré spoje by mohol byť vypravený trolejbus 15Tr, ak by to nevyšlo. A nie malý trolejbus, ako sa to robí dnes. A nehovorte mi, že sa museli staré trolejbusy vyradiť! Nemuseli, veď práve pre nenulovú zostatkovú hodnotu museli v stave zostať a nemohli sa predať. Takže pár kusov, tých najlepších z posledných sérií, ktoré aj tak zostali v stave, mohli takto využiť.Ale vrátim sa k električkám. Tam je stále veľa VP vozidiel, takže tam je lepšie, aby sa nízkopodlažnosť vyznačila pri konkrétnom spoji.
david1
Aj na L7 dávajú ráno kačice. Hlavne ,že pre slabú kapacitu sa tam testovala trojička..