Z dnesneho rana a doobedia :
50/x 1067
70/x 1858 + 2852
88/x 2237
K Slovak Lines, iste, ze kolajova doprava ako hlavna tepna, len tym skratenim som narazal na to, ze naco by siel kazdy spoj na AS, ked ho mozu otocit na Patronke spat a aspon by dosiahli mierne zahustenie spojov v spicke kedze by netrcal v zbytocnych zapchach (kde trci ked ide na AS) s vozokm by mali mozno aj viac. Spojov MHD rano je myslim dost a myslim, ze stihaju pobrat ludi zo SlovakLines na Patronke aj teraz, tam sa to rozlozi na rozne smery a linky MHD.
Uz teraz ide jeden spoj BUS 10240130 o 6.15h iba na Patronku a potom ide spat do Stupavy, cize sa mozu inspirovat a konecne kvazi integrovany doprav system "dointegrovat" rozumne.. Ale to nech spravia aj smer Senec a Smer Most pri Bratislave a Dunajska Luzna apod. Teraz ta "integrovanost" funguje velmi slabo..
orezávanie konárov prebieha stále aj teraz, aj s vypínaním prúdu podľa potreby, dokonca nakrátko sa zastavuje všetka doprava v smere do centra na Prievozskej, samozrejme vodiči IAD to krátke čakanie veľmi nevítajú a dávajú hlasito najavo svoju nervozitu trúbením.....
Neviem ci je to ono, ale o 8:15 bol tukanec pred odbockou z Bajkalskej na Drienovu smerom k Pasienkom. Stalo to minimalne od Pristavneho mostu.
Slava bicyklu...
Useknutie na Patronke by neznamenalo menej vozokm pre Slovak Lines, tie km by sa presunuli inde na zahustenie intervalu. Problem je v tom, kto SL vlastni.
Z mojho pohladu ma ale usekavanie regiobusov na kraji mesta zmysel len tam kde existuje kolajova doprava. Smer Zahorie by som osobne nechal az na ASMN.
Lukyno87