Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Trammat #162243:
Klasika. Na Kollárovom nám.auto nedalo prednosť električke a narazilo do nej.
Nejaky problem elektriciek v useku Obchodna - Blumental?
orezávanie konárov prebieha stále aj teraz, aj s vypínaním prúdu podľa potreby, dokonca nakrátko sa zastavuje všetka doprava v smere do centra na Prievozskej, samozrejme vodiči IAD to krátke čakanie veľmi nevítajú a dávajú hlasito najavo svoju nervozitu trúbením.....
Reakcia na: Andy #162238:
Neviem ci je to ono, ale o 8:15 bol tukanec pred odbockou z Bajkalskej na Drienovu smerom k Pasienkom. Stalo to minimalne od Pristavneho mostu.
Slava bicyklu...
Reakcia na: Joyki #162234:
Useknutie na Patronke by neznamenalo menej vozokm pre Slovak Lines, tie km by sa presunuli inde na zahustenie intervalu. Problem je v tom, kto SL vlastni.

Z mojho pohladu ma ale usekavanie regiobusov na kraji mesta zmysel len tam kde existuje kolajova doprava. Smer Zahorie by som osobne nechal az na ASMN.
Reakcia na: Joyki #162236:
Prečo by mali všetci chodiť až na Nivy? Vyprázdňuje sa to postupne.
Reakcia na: volod #162237:
A okolo deviatej sa niečo muselo stať na Bajkalskej, lebo v jej okolí bol totálny chaos, autom z Ružinova do mesta ma Waze poslal cez Petržalku ?
na Prievozskej v okolí zastávky Novohradská dochádza podľa potreby k vypínaniu prúdu v troleji pre orez konárov stromov na strane do centra, takže treba rátať s nepravidelnosťami min. do poludnia ale pre oba smery trolejbusov už od križovatky Prievozská Košická, sú tu vrchári aj dispečing, kt. to operatívne riadia, inak to tiež mohli robiť cez víkend a nezdržovať tým zbytočne premávku MHD. Okolo 8 bolo pokazené priecestie na Ivánskej - trvalo blikajúce červené svetlo, to sa týkalo hlavne linky 61, hlásilo sa to železniciam, takže sa to rieši, možno teraz už je to aj opravené.
Reakcia na: david1 #162235:
Tak zrejme áno, pretože autobusy na Nivy prichádzajú skoro prázdne aj ráno. Popoludní už neodchádzajú až tak prázdne. Samozrejme z prestupných bodov by bolo treba posilniť MHD (Záhumnice, Zlaté Piesky, Cintorín Vrakuňa, Patrónka), veď je to hádam nejaký IDSystém. Ale len so záchytnými parkoviskami.
Reakcia na: Joyki #162234:
A MHD na Patrónke má voľnú kapacitu , aby pobrala ľudí aj z SL?
Reakcia na: Mopy #162233:
Tento pondelok začali s reko severnej tretiny M3, od toho dňa približne na tri roky M3 nepôjde po celej svojej trase. Dokonca cez víkendy je NAD po celej trase.

Slovak Lines sa ti vykašle na useknutie spojov na Patrónke či ešte skôr, lebo chce mať svoje vozokilometre. To ich absolútne nezaujíma, že spoje sú šialene zmeškané kvôli zápcham v meste, za každú cenu to potiahnu až na Nivy, pretože dotácie... možno síce to má iný dôvod, ale isto z techn. dôvodov nemusí každý jediný spoj ísť až na Nivy, a ani ľudia to nepotrebujú, majú tam MHD.
to Mike + Joyki : Ja viem, ze prestavky, nezavidim to vodicom a klobuk dolu, musia mat nervy z olova, stat v tych kolonach denno-denne, gumokolisti sa im vselijak mysickuju apod.

S tou spickou mas/mate pravdu. Sam to vidim ked idem zo Stupavy do prace, akonahle idem na bus po 7h, je to v prdeli.. Minuly rok som este nemal problem ist busom o 7.25 zo Stupavy a byt okolo 8.00 az 8.05 na Racku, dnes to dojde az okolo 8.15+, takisto poobede, vyuzivam alternativnu trasu domov..podla casu..

Prave preto, ze Sancova byva upchata aj o 19h, aspon by bol mensi pretlak busov v tom okoli (Sancova) a nebolo by odveci keby sa Patronka vyuzivala ako prestupny uzol SlovakLines a MHD. Zas nehovorim, ze kazdy bus mi mal koncit na Patronke ale napr. kazdy druhy,treti.. Od Patronky ma drviva vacsina spojov trasu zhodnu s 21kou Aj tak tam vacsinu najviac ludi vystupuje..
Inak Sancova by si zasluzila komplet rekonstrukciu potrubi, ta je ustavicne rozkopana po malych kuskoch..ked daco rachne.. To uz som odbocil..

A ta Budapest, nevedel som, ze tam komplet rekonstruuju M3.. Tam to maju tiez vesele.. Pamatam si ked vo Viedni robili rekonstrukciu casti U4 ako na Schonbrunne bol prestup na nahradne busy, to mali celkom dobre vymyslene..
Reakcia na: Mike #162230:
Ale to nepostihuje cca. 500 000 cestujúcich denne.

Reakcia na: Mopy #162226:
Jednak sa poobedná špička predlžuje (lebo sa predlžuje ranná špička a o čo prídu ľudia neskôr do práce ráno o to neskôr odídu poobede) (napr. okolo 19tej je úplne bežne upchatá celá Šancová).

Ale tie výpadky (ráno aj poobede)na konci špičky bývajú často hlavne preto, že tie 4 hodiny (+- 2-3 kolá) vodiči jazdia (alebo stoja v zápchach) vkuse, a potom všetci - viacerí naraz - čerpajú prestávky. Denne sa to opakuje na 87, ale trpia tým všetky linky kde vzniká obrovské meškanie po trase (a na jednej strane nie je žiadna prestávka, alebo len krátka) - teda 68, 78, 98, atď ... Ráno to vychádza zvyčajne na 8-9-10 hod. a poobede najčastejšie medzi 18 a 20. hod.
Reakcia na: Joyki #162228:
Načo Budapešť, meškanie 80-90 minút máme každé ráno aj v BA, linka 727 máva toľko na príjazde na Nivy. A relatívne často sú rána, kedy to meškanie je tam 120 minút (linky SAD DS to isté, akurát tam je to umocnené tým, že niekto 5:15 sadne do busu vo Veľkom Mederi a okolo 8:30 vystúpi v Ba na Nivách ...).
Reakcia na: Joyki #162228:
lepsia 10 min diera ako 40 min?
Reakcia na: Mopy #162226:
Stále je to nič oproti kompletnej reko M3 v Budapešti, kde NAD chodí so 75min. meškaniami a dierami 10 min, popritom interval má mať 2 min. až 45 sek. ?
Reakcia na: omg123 #162224:
Ako asi ťažko boli? Tak ako ja som asi sníval alebo bol v inom meste? Jasne som napísal, že som išiel autom odkiaľ, kam, kedy a koľko a snáď som asi neostal stáť na obchvate pred zjazdom na Gagarinovu lebo sa mi chcelo. Naschvál som si pozeral výpis z knihy jázd, keď som videl príspevok, že neboli zápchy. Netrpím ani senilitou ani inými poruchami aby som si nepamätal čo bolo predchádzajúci deň večer.
Chalani nemyslim, ze Waze je uplne 100% dokazovaci material, ci boli/neboli zapchy. Ja som sa stretol par krat, ze podla Waze resp. Google Maps boli zapchy znazornene ale realne uz to slo celkom plynule..

A vcera to bolo divoke a bude len horsie, cim blizsie Vianoce, tym vsetko upchatejsie.. Najma okolie AVION Shoppingu, ale to skape cela BA.. ?

Ja som vcera okolo 17.29 videl ist za sebou na HL ST dve 210ky, potom sla 21, za nou dalsia 210 a potom sli v rozostupe asi 2-3min dalsie 3x 21ky za sebou smer Wolkswagen/DNV.. Nechcem vediet co bolo v okoli Niv a Eurovei..

Elektricka by mala byt hlavna priorita a kym sa to vybuduje, tak BUS pruhy dorobit a pekne pokutovat gumokolistov ktori sa budu prehanat BUS pruhmi neopravnene..
Reakcia na: omg123 #162223:
Aj L50 je jediný prepoj medzi radiálami. Bude ešte horšie. Každým rokom sú tie zápchy intenzívnejšie.
Rozvoj električkovej dopravy sa stále posúva.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.