Myslím že zamestnávateľ tým porušuje pracovné podmienky. Tie vozy by v podstate v týchto mrazoch nemali ísť von, tuším to už pár krát aj tak bolo pred pár rokmi. Dnes je vonku -5st, nebyť slnka, tak sú to opäť mrazničky. Nechápem ako si mohli Košice objednať takéto vozy. Keď už ich DPB preberal, mali sa tam dodatočne namontovať ďalšie vykurovacie jednotky. Bez toho je to ďalšie odradzovanie cestujúcich z prostriedkov MHD.
Pochvalil som vodica 6705 osobne a musim aj tu. Skvely napad s transparentom a dakujem mu za zlepsenie nalady touto drobnostou (z vonku mal "33 Stastny Novy Rok" a vnutri mu to normalne hlasilo zastavky). ?
Smutné je ale aj to, že napr. včera 2203 na 63, vodič má v buse asi tak 15 stupňov, ide predčasne a na zastávke v -7°C čaká 2 minúty na čas odchodu. Toto naozaj nepochopím, prečo nemôže ísť pomalšie keď vidí, že to stíha skôr. Je naozaj nepríjemné, keď sa človek aklimatizuje v nejakom priestore a na zastávke ho osviežuje mrazivý vietor. ?
doplnim ze vodic v tom voze mrzne viac ako cestujuci lebo cestujuci tam nesedi 10 hodin ako on...citelisi su zle riesene vodic jazdy obleceny ako keby isiel na sibir na nohach ma deku...rukavice sal...a to je 21storocie to sa kde taketo nieco videlo a dpb kasle na to...niektory vodici marodia neda sa tam existovat + kludne sa da aj pvoedat ze dpb ublizuje vodicom na zdravi...
A to nevraviac o žalostne slabom kúrení v týchto vozoch. Veď to sú v týchto dňoch doslova jazdiace chladničky s mrazničkami. To aj starý Ikarus je v mrazoch vykúrenejší ako Citelis. Chvalabohu, že aspoň nové Urbany sú robené už pre naše klimatické podmienky a jazdia príjemne vykúrené.
Myslím, že išlo o zle nastavenie transparentu. Keďže všetky príspevky tu su zbytocne napisane nakolko ich autori neprecitali text uplne (hned na zaciatku pises "dovalil sa na kolarko 3 minuty pred 6tou, cakal do siestej, a 6:01 (aj podla CP malo byt 6:01) odchadzal... Tzn, ze NEMESKAL! Cize verzie perinbaba a nezjazdnost su v prdeli, nakolko dosiel 4minuty vpred. Navyse odjazd podla CP je pravdepodobny, ze prave slo o dany voz. Ak ma pamat neklame, vozy prechadzaju. 6:01 je 8poradie (vykradacska stranka, mmchdm, podla vypravy 8 poradie nie je, a 11te poradie akurat chyba, co by znacilo "manualne" nastaveny voz), predtym mal iba jeden odchod na udernicku, a s tym sa vratil. Dalsi prechod mal mat na kopcany, co si pravdepodobne vodic neuvedomil. Ta 80tka, co si videl co prefrcala pod mostom by mala byt ta o 6:13 z kolarka....
Jedine, co mi este napadlo ako tak pochopitelne (ale to by nesmela ta 80tka neskor prefrcat) ci su kopcany plne zjazdne.....
Cit: "Vyrobené sú pre iné trhy. Juh Európy. Takže keď je vonku -10 tak jednoducho nenaštartujú, (...)
-Vodič nijako nevie ovplyvniť to čo má na transparente. Na konećnej mu to len zapípa a on to potvrdí."
Mám pocit, že pre juh Európy je v BA toho viac. Včera som sa tu rozčuľoval, že mi dva dni po sebe vypadol trolejbus; večer sa k tomu pridal ďalší - tretí v priebehu 24 hodín (č. 202, ktorý mal byť o 19:31 na Priekopníckej; ak dobre počítam, mal vyrážať o 19:25 z Čiližskej).
A ad transparenty: Keď som sa už dokotúľal nejako do centra, tak na 202-ke idúcej z Rajskej (resp. stojacej na križovatke s ul. 29. augusta) mal na transparente cieľovú stanicu Rača-Alstrova (existuje vôbec taká zastávka?).
To už som začal mať dojem, že DPB má predčasného Silvestra...
Je to veľmi jednoduché. Staćí si pozrieť niećo o autobusoch Iribus-Citelis. Vyrobené sú pre iné trhy. Juh Európy. Takže keď je vonku -10 tak jednoducho nenaštartujú, zamrznú im dvere a podobné vecičky..... Kým ich v dielni postupne dajú dokopy tak to nejaký čas trvá.
-Ani jedna 80-ka nejde aj do Kopčian aj na Údernícku
-Vodič nijako nevie ovplyvniť to čo má na transparente. Na konećnej mu to len zapípa a on to potvrdí. Takže možnosť dopletenia tu nieje.
V zime a ráno by som sa v žiadnom prípade nespoliehal na cestovný poriadok. A nie je to chyba DPB alebo vodičov. Treba sa sťažovať Perinbabe. Navrhujem text Milá Perinbaba What the fuck, idem do práce niečo s tým urob.
sám si CPčkár ... za to že chceme byť v Bratislave sme CPčkári alebo čo?.. ja chodievam napríklad od práce tak, aby som išiel skorším busom, lebo mi ide každých 10 minút a čo ... ako mne nemeškajú výrazne spoje ale prečo by ráno nemohol meškať alebo čo ak mal nejakú poruchu..
Chlapci nechcem byť drzý,ale vie mi niekto rozumne vysvetliť dôvod meškania (alebo výpadku?) spoja L80 o 6:01 z Kollárka na Kopčany?Stojím na zastávke od 5:50,čiže ešte pred odchodom spoja na Údernícku,zapálim si cigu a čakám na svoj spoj...Tri minútky pred 6:00 príde nejaký Shitelis pred nástupište (ako vyčkávajú) s cieľom Údernícka-Kúpalisko,pozerám,že zrejme zmeškaný spoj medzi časom tak reku neva veď počkám na svoj.Zrazu si o 6:00 pristaví k zastávke (s Úderníckou na displejoch) a 6:01 ho niet...Čakám 5 minút dovalí sa ďalšia L80 takisto s tým istým cieľom tak už som radšej nastúpil,keďže o 6:30 mi začínala zmena v práci na Kopčianskej (cieľová destinácia Kopčany-sídlisko).Vystúpil som pri ŽST Petržalka o cca 6:17,počkal som tri minúty a radšej sa vybral pešo smer k PZ a cca na úrovni zastávky Kopčianska-stred okolo mňa prefrčí najskôr 99ka a 30s na to L80 mojím smerom...
Moja otázka znie teda What the fuck?Keby boli brutálne zápchy (čo o takomto rannom čase vôbec nebývajú a už vonkoncom nie v tieto dni keď sú CPkári v prdeli) tak to beriem alebo vypadne pre poruchu autobus aj to pochopím,ale nikde ani zmienka vo výprave o nejakom výpadku...Je možné,že ten ,,ťapko" čo išiel o 6:01 si zle nastavil transparent a doplietol ma?Pokiaľ viem tak si na palubáku len otočí smery a nahrané poradie si už samé nahodí cieľ a ukáže to na transparentoch...Viem,že niektoré poradia na L80 chodia aj na Údernícku aj na Kopčany,ale pokiaľ viem,tak ciele si to hádže samé...Či sa mýlim?Ak hej skúste mi to niekto objasniť.
Ak to musí manuálne navoliť vodič a pochybil tak mu vrelo ďakujem za ,,príjemnú"prechádzku polovicou Kopčianskej street v tomto mraze!!!Cez leto fakt na to kašlem a rád sa prejdem,ale cez neodpratané chodníky a v zime a vetre šľapať od stanice až po nadjazd to je naozaj skvelé
Budem naozaj rád keď mi to niekto rozumne vysvetlí.Dík...
Rukavice použité neboli (ohrievali sa vo vrecku), problém bol podľa mňa v "cestujúcom" úplne vpredu vľavo. Inak na SORoch si bežne otváram aj rukavicou, ale viem, že reagujú len niektoré materiály.
Dvojmotorové vozy boli "politicky" nepriechodné, lebo SOR také riešenie neponúka, Ivan Bútora sa tu zmieňoval, že bola snaha dať požiadavku na dvojmotorové kĺby do zadania obstarávania a bolo to zmietnuté zo stola, takže majú to, čo chceli vysúťažiť. Škoda, že na to doplatí cestujúca verejnosť a ľutujem vodičov, tí sa budú s kĺbovými troloSORmi trápiť na Kramároch a možno aj na Mudroňke, ak upravia obratisko na Mliekárenskej, aby sa tam mohli 31Tr točiť bez problémov(čo mi pripomenulo, že sa chcem ísť pozrieť, ako to tam vyzerá) a na klobásovú posilovú X203-ku môžeme asi zabudnúť, keď budú nepriaznivé poveternostné podmienky...
Pred chvíľou sa Panónskou pomaličky kotúľal nejaký pokazený Citelis, z priestoru motora sa valil kúdol dymu. Vydával zvuk ako by to malo každú chvíľu skapať. Na Dolnozemskej som ho videl už potom stáť, zrejme to sám do vozovne nezvládol.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy