Samozrejme ze viem. Slo skor o istu narazku na vyborne vyberove konanie na klobasove trolejbusy s pohonom iba zadnej napravy, ked predchadzajuce 25Tr sa jednoznacne neosvedcili. Obzvlast terza ked na DD musia zachadzat aj 15Tr(M) je to nadherne vidiet, ako si 15tka taha do kopecka, a 25tky uz hapruju... a to je to tam celkom normalne odhrabane aj posypane...
Pozdravujem "ochotného" vodiča 95tky s odchodom 29.12.2014 19:29 zo zastávky Most SNP. Zastavil na zastávke, otvoril dvere iba v prednej časti vozidla, obe zadné sme viacerí otvárali dopytovými tlačidlami, pričom dvere bližšie ku kĺbu sa pootvorili a počas otvárania hneď zavreli, zadné sa ani nepohli. Na zastávke zostalo 17 ľudí vrátane pána s barlami čakať na ďalší spoj v príjemných -9 Celzioch. Vrelá vďaka, asi sa už ponáhľal do Petržalky po batoh a na vlak.
Dnes som išiel na 63 s Karosou a vo vnútri som nameral -3°C s teplomerom. A v celom voze svietili 2 žiarivky (predná časť) a vzadu sa kĺbom 2 žiarovky nad zadnou 5. ?
však máš Karosu s poháňanou treťou nápravou, odpoveď si snáď vieš domyslieť aj sám
osobne som v takom kĺbáku za volantom nesedel, len v Sanose, ale podľa chalanov, čo jazdia s 25Tr, je to na zasneženej ceste do kopca problém, hrabať začne podstatne skôr ako 15Tr, kĺbový troloSOR nemá dôvod sa správať inak...
na hraničnej smer von z mesta DN nového trolejbusu 201 a zeleného solarisu 96, ev. čísla som si nestihol všimnúť. 96 doňho narazila zozadu a má prasknuté čelné sklo, na mieste dispečing
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fanatikmhd