povedzme si uprimne, pristresok je tu nanic... minimum ludi tu nastupuje/vystupuje... sskorej by sa hodil nejaky na nivy... btw, najlepsie su ajtak tie stare komunisticke velke betonove domceky ake su len 3 v BA (konkr. v DNV) do toho domceku sa zmesti aj 30ludi
frenky: No všimol som si úzkosť chodníka, ale napríklad zastávky JCDecaux majú na úzkych chodníkoch bočnice menšie. Napríklad na konečnej 202 to tak je. Sú tam dva prístrešky. Ten prvý má reklanú tabulu a úzke sklo a ten druhý dve úzke sklá. Ten prístrešok by mohol mať sklo aspoň na tej časti, ktorá podopiera strechu, teda tie dva stĺpy a vlnovka medzi nimi.
neo: Čo by si nemohol. Naklep na PC nejaký článok o MHD v DNV o tom čo všetko by sa dalo atď, rozmnož to a roznes po DNV. Aj by som ti išiel pomôcť s roznosom. A to, že sám nemáš petičné právo, neznamená, že petíciu nemôžeš vyvolať a organizovať. Myslím si, že by sa stačilo ráno postaviť na zastávky Š. Králika a M. Marečka a toľko podpisov zoženieš, že až. Treba nájsť vhoné argumenty a podať im ľuďom a hlavne sa pripraviť na jeho argumentáciu.
1. starosta je *****.
2. ten pristresok nemoze mat bocne skla, alebo ine chranice proti bocnemu vetru+dazdu, kedze je tam uzky chodnik ako si si urcite vsimol.
Andy, uz som to pisal! Hlavnym dovodom bola neprejazdnost obratiska NA HRIADKACH a nasledne verbalne az fyzicke konzultacie s vodicom!
j> na to ze ten, ktoreho meno vystihuje jeho cinnost je dement, na to si prisiel az teraz? Pisal som mu a on neodpisal, a tak vrcholne vytoceny som pisal este jednemu poslancovi, dozvedel som sa zaujimave veci, poslem ti to! Horemenovany si nechava zolika do dalsix volieb, ktorym je doprava! A peticia? Rozmyslal som, ale 16 ch nic nezmoze
Dnes som sa bol pozrieť v DNV na ten nový prístrešok na zastávke Hradištná. Ako bol som dosť sklamaný. Niečo také by som pozváral aj ja. Netvrdím, že to nie je pekné, ale bezúčelné. Proste zastávka ťa chríni len pri rovnom ďaždi. Akonáhle bude fúkať z jednej alebo druhej strany tak človek zmokne. Ten istý problém ako Slovšport, ktorého bočnice sú v drvivej väčšine povylamované a to v takom veternom meste ako je Bratislava je teda nič moc.
Z celého výzoru DNV mám pocit, že starosta je neschopný. Neviem aký má DNV rozpočet ale vďaka VW a podielovým daniam nebude malý. Najväčším problém obyvateľov DNV je doprava do centra, avšak starosta nie je schopný vyčleniť 1 - 2. milióny na zabezpečenie lepšieho intervalu L21. A verte tomu ja byť obyvateľom DNV tak veľmi začnem brojiť proti starostovi a to rôznymi spôsobmi. Od plagátov s faktami až po petíciu.
Neo> dovolim si troska nesuhlasit.
Totiz ide o to, ze tak ako Andy povedal L25 nestaci. To poprve. Po druhe L21 sa nezhorsila tzn. interval ostal tak nepostacujuci aky bol aj pred zavedenim L25.
Verim, ze VW si spravi poriadok so svojimi pracovnikmi a ti budu vyuzivat L25, ktora ked si VW priplati by podla mna mohla byt posilnena.
Mail som zatial este necital, precitam, a potom poslem pripomienky.
Vsak zamestnanci VW uprednostnuju linku 25, lenze ta nestaci. Vsak neraz som videl, ze sa polovica zastavky na SAVke uz nezmestila do 25ky. Dalsi problem je v tom, ze ked urobili linku 25, tak zhorsili linku 21. Co to hovoris, ze nevyuzivaju linku 25? Isiel si uz s nou niekedy? Ja som s nou isiel viac krat a mal som co robit aby som sa zmestil. Obvinujes zamestnancov, pritom oni sa iba premiestnili zo zrusenych 21tiek na nove 25ky.
Este raz sa pytam - aka netolerantnost? Predsa vsetci zamestnanci VW iduci do mesta sa nemozu zmestit do tej jedenn alebo dvoch 25iek.
Zhrniem. Linky 24,25,26 su prakticky IBA pre zamestnacov Volkswagenu. Ale kedze pre linky v DNV plati "vsetky cesty idu do Volkswagenu", maju vsetky linky prazdne, a tak je im jedno ktorou idu, a kedze su vsetci zvyknuti na stary vyjazd chodia, starym vyjazdom, kde im stoji 21. Ide mi len o to, ze keby Volkswagenaci chodili SVOJIMI LINKAMI (ktore chodia rovnako ako tie cez DNV) tak by dali sancu nastupit aj tym, ktori su na 21 odkazani...
Strucne. Pracovnik VW si moze vybrat z dvoch identickych prazdnych liniek.
Ja ako obyvatel DNV nie.
V mojom pripade by mal pracovnik opat dve linky na vyber, jednu natrieskanu, a druhu prazdnu, vybral by si prazdnu.
Naraz ma to ze keby si vyberali pracovnici VW 25ku, tak by sa mal sancu odviest aj obyvatel DNV.
Dohoda bola jasna, zavedu VW linky, s tym ze ich budu pracovnici vyuzivat...
Avsak pocet vozov sa na 21obmedzil (presli na 25ku), avsak cestujuci osttali (skupina cestujucich z VW nepresla na VW)
Vysledok?
Prazdne, poloprazdne spoje linky 25
a ESTE viac NATLAKOVANA 21ka ako bola pred 31.6.2003 ...
takze iba tolkoto mam proti zamestnancom vw... NETOLERANTNOST...
Teba by asi stvalo, keby bola linka z DH pre Slovnaft, s uplne nadhernou trasou, ale slovnaft by namiesto toho vyuzival 202ku...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky
1. starosta je *****.
2. ten pristresok nemoze mat bocne skla, alebo ine chranice proti bocnemu vetru+dazdu, kedze je tam uzky chodnik ako si si urcite vsimol.